اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307632
تاریخ انتشار: 1401/09/27 23:37
هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای، همزمان با ۱۶ استان کشور، در استان اردییل نیز برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از تایماز نیوز؛ دبیر اجرایی این مسابقات در استان اردبیل گفت: مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان نامه سه دقیقه‌ای به همت سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی و با همکاری واحدهای جهاد دانشگاهی در ۱۶ استان کشور برگزار می‌شود.

مهران محمدی اظهار داشت: براساس فراخوان منتشر شده، دانش آموختگانی که از ابتدای مهرماه ۱۳۹۷ تا پایان شهریور ماه سال ۱۴۰۱ از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان نامه خود را تا پیش از پایان مهلت ثبت نام به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقات با هدف تقویت مهارت‌های ارتباطی و بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان، تقویت ارتباط دانشگاه و بخش‌های سرمایه‌گذار و کاربردی کردن پژوهش‌های دانشگاهی اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این دوره فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین پژوهشگران دوره‌های پسادکتری می توانند در مسابقات شرکت کنند، ضمن اینکه پایان نامه‌های مقطع کارشناسی پذیرفته نخواهد شد.

محمدی ادامه داد: علاقمندان می توانند با مراجعه به درگاه ثبت نام مسابقه در استان اردبیل به آدرس:  https://formafzar.com/form/y8pp9 نسبت به ثبت اطلاعات درخواستی اقدام نمایند که پس از اتمام زمان ثبت نام در ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱، فرآیند بررسی و آماده سازی برای ارائه ۳ دقیقه ای پایان نامه های دریافتی از سوی کمیته اجرایی و کمیته داوران آغاز خواهد شد.

مدیر مسئول انتشارات جهاددانشگاهی استان اردبیل با اشاره به جوایز این دوره از مسابقات، افزود: پس از اجرای مرحله مقدماتی این مسابقات در استان اردبیل، نفرات برگزیده ضمن دریافت جوایز نقدی به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت که مرحله نیمه نهایی و فینال مسابقات نیز به صورت متمرکز در یکی از استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه مسابقات پایان نامه های ۳ دقیقه ای استان اردبیل در اسفندماه برگزار خواهد شد، تصریح کرد: در روز نهایی شرکت کنندگان باید محتوای پایان نامه خود را در ۳ دقیقه به هیات داوران ارائه کنند تا در صورت کسب امتیازات لازم نفر اول به میلغ ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۵ میلیون ریال و نفر سوم ۱۰ میلیون ریال دریافت نمایند.

محمدی در پایان اذعان داشت: علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ به آدرس:  https://roytab.ir/3MT-ard  مراجعه نموده و یا با دبیرخانه این مسابقات به شماره ۰۴۵۳۳۷۴۹۵۰۷ داخلی ۱۱ تماس حاصل نمایند.

گفتنی است در دوره هفتم این مسابقات، ۲۲ واحد سازمانی جهاد دانشگاهی در ۱۶ استان کشور شامل آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، البرز، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، زنجان، سمنان، اصفهان، یزد، همدان،  فارس، گیلان، مرکزی اجرای مرحله مقدماتی مسابقات را به عهده دارند.

 

  • منبع خبر : روابط عمومی جهاددانشگاهی اردبیل
برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*