اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307650
تاریخ انتشار: 1401/09/29 13:23
سرپرست شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک با فرماندار شهرستان خلخال:
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: تامین زیرساخت‌ها و بسترهای مورد نیاز سرمایه‌گذاران از مهمترین اهداف این شرکت است که از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای تحقق این هدف مهم استفاده خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل ازش تایما زنیوز/ روح‌اله برادران حیدری در نشست مشترک با فرماندار و شهردار خلخال که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حل مشکلات واحدهای تولیدی و تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی، نیازمند عزم و توجه جدی است تا با کاهش مشکلات و تنگناهای موجود، نسبت به رونق تولید و توسعه در این بخش کمک کنیم.

وی افزود: یکی از مشکلات حال حاضر شهرک صنعتی خلخال، عدم تامین منابع کافی و پایدار برای شرکت خدماتی است که این موضوع باعث از بین رفتن زیرساخت‌ها و عدم امکان ارائه خدمات مناسب به واحدهای تولیدی شده است.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه با تعامل و همکاری خوب با فرماندار و شهردار این شهرستان، برخی از مشکلات این شهرک از قبیل راهبری ایستگاه آتش نشانی، جمع آوری زباله‌های واحدهای تولیدی و برف روبی خیابان‌ها مرتفع خواهد شد که جا دارد از توجه مسئولین این شهرستان برای حل مشکلات واحدهای تولیدی تشکر و قدردانی شود.
شایان ذکر است شهرک صنعتی خلخال با مساحت ۲۳ هکتار در جنوب استان اردبیل و در شهرستان خلخال قرار گرفته است.
در این شهرک صنعتی، ۷۶ قرارداد حق بهره برداری زمین با سرمایه گذاران منعقد شده است که در این بین ۴۰ واحد تولیدی با اشتغال زایی ۴۰۰ نفر موفق به اخذ پروانه بهره برداری از مراجع ذیصلاح شده اند.
این شهرک دارای امکاناتی از قبیل؛ آب، برق، گاز، مخابرات، راه و معابر دسترسی، شبکه فاضلاب، ایستگاه آتش نشانی، شرکت خدماتی و … می باشد.

  • منبع خبر : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل،
برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*