اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307686
تاریخ انتشار: 1401/10/03 15:26
بیش از ۲۰۰ هزار شهروند فرانسوی در یک عریضه اینترنتی خواهان برگزاری دوباره فینال جام جهانی شده‌اند و به سه دلیل خواسته‌شان را بجا دانسته‌اند. دلیل اول پرداخت رشوه به داور مسابقه (شیمون مارسینیاک)، دلیل دوم اشتباه بودن اعلام پنالتی به سود آرژانتین و دلیل سوم ارتکاب خطا روی امباپه قبل از به ثمر رسیدن گل دوم آرژانتین بوده است.

جمعیت قابل‌توجهی از مردم فرانسه معتقدند تخلفی که از سوی بازیکنان تیم ملی آرژانتین در فینال جام جهانی سر زد، تکرار این بازی را توجیه می‌کند.

به گزارش تسنیم، پس از گذشت یک هفته از زمان برگزاری فینال جام جهانی 2022 که با پیروزی آرژانتینی‌‌ها برابر فرانسه در ضربات پنالتی همراه بود، مردم فرانسه در یک جنبش اینترنتی خواهان تکرار این بازی شده‌اند.

بیش از 200 هزار شهروند فرانسوی در یک عریضه اینترنتی خواهان برگزاری دوباره فینال جام جهانی شده‌اند و به سه دلیل خواسته‌شان را بجا دانسته‌اند؛ دلیل اول پرداخت رشوه به داور مسابقه (شیمون مارسینیاک)، دلیل دوم اشتباه بودن اعلام پنالتی به‌سود آرژانتین و دلیل سوم ارتکاب خطا روی امباپه قبل از به ثمر رسیدن گل دوم آرژانتین بوده است.

اولین گل آرژانتین در تساوی 3ـ3 وقت‌های عادی و اضافه، حاصل خطایی بود که عثمان دمبله در محوطه جریمه فرانسه روی دی‌‌ماریا مرتکب شد و مارسینیاک آن را پنالتی تشخیص داد.

طبق قوانین سایتی که عریضه در آن منتشر شده است، در صورتی که تعداد افراد خواهان برگزاری مجدد فینال جام جهانی به 500 هزار نفر برسد، عریضه آنها در زمره سه عریضه مهم سایت قرار خواهد گرفت هرچند که رخ دادن این اتفاق به‌معنای برگزاری مجدد فینال نیست.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*