اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307690
تاریخ انتشار: 1401/10/03 23:43
به مناسبت روز ملی حمل و نقل تشریح شد؛
مدیرعملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب اقدامات شاخص این مدیریت را به مناسبت روز ملی حمل و نقل تشریح نمود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از رهرونیوز و به نقل از روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس امیر بصیری با گرامیداشت ۲۶ آذرماه روز ملی حمل و نقل گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۶ مورد دکل تعمیراتی جابجا شد و سوخت رسانی به دکل ها و نقاط مختلف به میزان ۴۰ میلیون لیتر و آبرسانی به میزان ۸۷ میلیون لیتر محقق گردید و در بخش جابجایی تجهیزات سرچاهی  ۵۴۰ سرویس و در بخش جابجایی لوله های جداری  ۹۵۸ سرویس جایجایی انجام شد.

وی در خصوص مسئولیت های اجتماعی گفت: حضور در بحران ها مانند سیل خوزستان، حادثه متروپل آبادان و زلزله اندیکا از دیگر اقدامات این مدیریت است که در این راستا اختصاص ۸۶۸ دستگاه خودروی سبک، سنگین، اتوبوس و ماشین‌آلات راهسازی و بالابرنده به مدت ۱۲۰۲۲ روز/دستگاه در زلزله اندیکا، بهسازی معابر روستاهای مجاور مناطق نفتخیز، تامین آب شرب، جابجایی کالا و اقلام، پسماند شهری، حمل ضایعات و نخاله ساختمانی در سطح شهر اهواز صورت پذیرفت. همچنین ۴۸۵ دستگاه خودروی سبک، سنگین، اتوبوس و ماشین‌آلات راهسازی و بالابرنده به مدت ۵۴۸۶ روز/دستگاه به حادثه متروپل، اربعین حسینی و سایر ارگان‌های دولتی اختصاص یافت.

مهندس بصیری با اشاره به اقدامات این مدیریت در خصوص تعمیر و بازسازی خودروهای سنگین و ماشین آلات در سال ۱۴۰۱بیان داشت: در راستای ایمن سازی و پیشبرد اهداف کلان مناطق نفت خیز جنوب و پشتیبانی از تولید دستگاه‌ها و ماشین آلات مدیریت عملیات ترابری از طریق شرکت‌های دانش بنیان بومی و کشوری دو تفاهم نامه با موسسه شهید زیدالدین سپاه و قرارگاه اقتصاد مقاومتی نزاجا  به امضاء رسید.

وی افزود: با تاکید مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مبنی بر نوسازی ناوگان مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید، علیرغم وجود مشکلات، با حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی نفت ایران چهار دستگاه ون هیوندای h350 جدید به ارزش ۷۰ میلیارد ریال خریداری و به ناوگان این شرکت افزوده شد.

مدیرعملیات ترابری و پشتیبانی تولید شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به برنامه این مدیریت در زمینه کاهش آمار تصادفات اشاره داشت و گفت: در راستای برگزاری کلاس های آموزش رانندگی تدافعی و بازآموزی آیین نامه راهنمایی و رانندگی با استفاده از پتانسیل پلیس راه و راهور استان میزان تصادفات۲٫۶ درصد و ضریب تکرار تصادفات ۵٫۲۷ به ۲٫۸۵ درصد کاهش یافته است.

برچسب ها:
رهرونیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*