اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307692
تاریخ انتشار: 1401/10/03 23:47
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل خبر داد:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۷۵ اکیپ راهداری در فصل زمستان با استقرار در ۲۳ نقطه حادثه‌خیز استان به رانندگان و مسافران ارائه خدمات می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از تایماز نیوز؛ کلیم‌اله وثوقی در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل و تجلیل از راهداران در مجتمع فدک اردبیل گفت: راهداران سخت‌کوش استان اردبیل از ۱۵ آذرماه فعالیت راهداری خود را در جاده‌ها و گردنه‌های صعب‌العبور آغاز کردند تا با ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین و ۴۰۰ نفر پرسنل خدماتی را به هموطنان در فصل زمستان ارائه کنند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل ونقل استان اردبیل افزود: این اکیپ‌های راهداری تا ۱۵ فروردین سال آینده در جاده‌ها حاضر شده و در خدمت به مردم اقدامی جهادی انجام می‌دهند.

عضو شورای اداری استان اردبیل ضرورت توجه به مطالبات و رفع مشکلات راهداران را به رغم سختی کار یادآور شد و گفت: سعی ما بر این است تا با حمایت و پشتیبانی‌های همه‌جانبه و کمک مؤثر به راهداران رضایتمندی آنها را فراهم کرده و دغدغه آنها را در ارائه خدمات صادقانه به حداقل برسانیم.

عضو شورای ترافیک استان اردبیل با گرامیداشت ۲۶ آذرماه روز حمل و نقل و نامگذاری این هفته تا اول دی ماه به عنوان روز راهداری افزود: در کنار تعمیر و روکش آسفالت اصلی، فرعی و روستایی، نگهداری از راه‌های روستایی نیز بر عهده این اداره کل است و ما تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا خدمتگزاری شایسته در این مسیر باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با قدردانی از رانندگان وسایل حمل و نقل بار و مسافر در سطح استان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹۰ شرکت حمل و نقل کالا و ۵۶ شرکت حمل و نقل مسافر در استان ارائه خدمات می‌کنند که جابجایی بیش از یک میلیون مسافر و همچنین سه میلیون تن کالا از مهمترین وظایف و رسالت فعالان حوزه حمل و نقل بار و مسافر است.

در این مراسم از راهداران و فعالان حوزه حمل و نقل بار و مسافر در استان اردبیل با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

  • منبع خبر : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ازاردبیل
برچسب ها:
تایماز نیوز ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*