اخبار عمومی
اعلام وصول 2
307943
تاریخ انتشار: 1401/11/15 22:46
ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه تعدادی از اراذل، اوباش و اغتشاشگر ضمن ایجاد اختلال در آزادراه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه با خسارت به خودروهای عبوری با چاقو، قمه و سنگ به مردم حمله کرده و تعدادی از مردم را نیز مجروح کردند .

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از شهادت یک بسیجی در جریان اغتشاشات امروز در آزاد راه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه خبرداد.

مرتضی ولی پوری  پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت ۱۰ صبح امروز پنجشنبه ۱۲ آبان ماه تعدادی از اراذل، اوباش و اغتشاشگر ضمن ایجاد اختلال در آزادراه کرج – قزوین در محدوده بهشت سکینه با خسارت به خودروهای عبوری با چاقو، قمه و سنگ به مردم حمله کرده و تعدادی از مردم را نیز مجروح کردند .

وی بیان داشت: عوامل  بسیجی و نیروی انتظامی در محل حاضر شدند که یک نفر بسیجی با ضربات چاقو و قمه شهید شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: تعدادی از همکاران نیروی انتظامی نیز که حاضر در صحنه بودند زخمی شدند که با حضور نیروهای کمکی تعدادی از اغتشاشگران دستگیر شده و اوضاع به شرایط عادی برگشته است .

ولی پوری تاکید کرد: فردا در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور بی سابقه مردم به دشمنان نشان خواهد داد که توطئه های آنان مانند همیشه نقش برآب است .



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*