اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308048
تاریخ انتشار: 1401/12/06 23:08
رئیش شورای فرهنگ عمومی و رئیس شورای تامین شهرستان بهمئی و دیگر مسئولان با تعدادی از جانبازان این شهرستان دیدار کردند

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛  به مناسبت ولادت با سعادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز امام جمعه لیکک  (رئیش شورای فرهنگ عمومی) ، فرماندار بهمئی  (رئیس شورای تامین) و دیگر مسئولان به نمایندگی از سوی رهبر معظم انقلاب به دیدار جانبازان رفتند و در منزل تعدادی از جانبازان گرانقدر نظام اسلامی از آنان عیادت کردند.


 امام جمعه شهر لیکک به همراه با مسئولان شهرستان بهمئی در دیدار با جانبازان سرافراز این شهرستان ، ضمن تجلیل از مقام و جایگاه شهدا و جانبازان گفت: جانبازان در اعتلای اسلام، انقلاب اسلامی و توفیقات دفاع مقدس نقش مؤثر و مهمی داشتند و ما باید قدردان همت و تلاش‌های خالصانه آن‌ها باشیم.

حجت الاسلام صلواتی افزود: یکی از عرصه هایی که این قشر به خوبی در آن نقش خود را ایفا نمودند، حضور در دوران دفاع مقدس است و همچنان خدمات آنها ادامه دارد.
علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی هم با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز بر حل مشکلات این قشر و پیگیری مطالبات و خواسته های آنان تاکید کرد.
نصرت الله سالاری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ابهمئی ، هم با حضور و عیادت در منزل آنان ، با اشاره به اینکه مشکلات جانبازان این شهرستان نیز پیگیری می‌شود گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بهمئی در راستای تکریم جانبازان اقدامات مفید و سازنده ای را صورت داده است و این خدمت رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.
در این دیدار پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به خانواده معظم جانبازان ابلاغ شد.
شهرستان بهمئی بیش از 650 جانباز دارد.

خبرنگار/مسلم مختاری

برچسب ها:
لیکک ؛ بهبهان ؛ بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*