اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308049
تاریخ انتشار: 1401/12/06 23:14
فرماندار بهمئی خبر داد؛
محور ارتباطی لیکک به بهبهان به عنوان یکی از پرترددترین محور‌های ارتباطی این شهرستان است

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ افزایش ایمنی در سطح محورمواصلاتی این شهرستان به بهبهان استان خوزستان ، با نصب 5 کیلومتر نیوجرسی و حفاظ جانبی برای نقاط مستعد حادثه و باند خروجی از امروز آغاز شد.

فرماندار شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه ، به منظور ارتقاء ایمنی ، نصب حفاظ بتنی (نیوجرسی) در 5 کیلومتر از جاده و محور ارتباطی بهمئی به شهرستان بهبهان استان خوزستان از امزوز آغاز شده است گفت: عملیات نصب حفاظ بتنی(نیوجرسی) برای ارتقاء ایمنی و جلوگیری از وقوع تصادفات رخ به رخ در این محور‌ در حال اجرا است.
علی محمدی با بیان اینکه ، با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، موانع، مشکلات و نواقص طرح محور ۴ خطه لیکک در شهرستان بهمئی به بهبهان استان خوزستان، با اختصاص اعتبارات جدید در حال برطرف شدن است گفت: محور ارتباطی لیکک به بهبهان به عنوان یکی از پرترددترین محور‌های ارتباطی این شهرستان است و این مسیر ارتباطی، طی سال‌های گذشته تاکنون مشکلات زیادی را برای مردم شهرستان بهمئی، مسافران، گردشگران و خانواده‌ ها ایجاد کرده است که زیان‌های مالی و جانی زیادی را در پی داشته است، اما عزم دولت جدید برای تکمیل این طرح و رفع نواقص آن جدی است.
وی با بیان اینکه، طول این محور در دو مسیر ۱۰ کیلومتری و با حداقل عرض ۱۲ متر می‌باشد گفت: با توجه به بررسی‌ها در دیگر مناطق استان و کشور از زمان اجرای نیوجرسی، کمترین تصادف منجر به فوت در راه‌هایی که حفاظ میانی نصب شده رخ داده و این امر نشانه بالا رفتن ایمنی محور‌ها و تردد ایمن وسایل نقلیه است.
فرماندار شهرستان بهمئی ادامه داد: تصادفاتی که قبل از نصب حفاظ میانی(نیوجرسی) به وقوع می‌پیوست، از نوع رخ به رخ و به علت خروج از مسیر بود و بیشتر مواقع این تصادفات منجر به فوت می‌شد.
محمدی با تقدیر از زحمات شبانه روزی اداره راهداری این شهرستان در زمینه خدمت به مردم و فعالیت های مثبت این نهاد طی دو سال گذشته تأکید کرد: اکنون این عملیات در محور ارتباطی و پرتردد شهر لیکک به بهبهان استان خوزستان در حال اجرا است.
مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

برچسب ها:
لیکک ؛ بهبهان ؛ بهمئی ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*