اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308066
تاریخ انتشار: 1401/12/08 11:51
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی، دستگیری 4 نفر سارق ، 7 فقره کشف انواع سرقت ، دستگیری 87 نفر متهم تحت تعقیب و فراری و توقیف 11 دستگاه خودروی متخلف صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه ، شهرستان بهمئی به همت مجموعه نظامی و انتظامی و دستگاه قضا در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بسیار موفق عمل کرده است گفت: با اقدامات اطلاعاتی دقیق افراد در زمینه های گوناگون شناسایی و دستگیر شدند.


سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه ، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهمئی دستاورد‌های خوب و عملکرد موفقی داشته است که حاصل تلاش مجموعه های مختلف از جمله نظامی ، انتظامی و قضایی است افزود: در راستای اجرای این طرح ، دستگیری 4 نفر سارق ، 7 فقره کشف انواع سرقت ، دستگیری 87 نفر متهم تحت تعقیب و فراری و توقیف 11 دستگاه خودروی متخلف صورت گرفت.
وی به مردم توصیه کرد، منازل ، مغازه ها ، محل کار ، خودرو‌های خود را به سیستم‌های بازدارنده از سرقت مجهز کنند و اجازه ندهند سارقان به سادگی به اموال آن‌ها دسترسی پیدا کنند و همچنین اموال قیمتی خود را در جاهای نا امن از جمله خودرو نگذارند.
وی از دستگاه قضایی به دلیل همکاری در طرح ارتقا امنیت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان بهمئی تقدیر کرد و گفت: برخورد قاطع قضایی با سارقانی که آرامش و آسایش مردم را مختل می‌کنند قابل تقدیر است.
فرمانده انتظامی بهمئی از شهروندان خواست تاهمواره هشدار‌های پلیسی را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و فعالیت غیر قانونی ، مراتب را بلافاصله و در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.
خبرنگار/مسلم مختاری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*