اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308113
تاریخ انتشار: 1401/12/16 00:28
دبیر برگزاری جشن نیمه شعبان شهرستان بهمئی خبر داد
دبیر برگزاری جشن نیمه شعبان شهرستان بهمئی از برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در این شهرستان خبر داد.

محمد بهمئی‌نژاد، دبیر برگزاری جشن نیمه شعبان شهرستان بهمئی با اعلام این خبر گفت: همزمان با شب و روز ولادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) مراسم‌های جشنی در سطح شهرستان بهمئی برگزار می‌شود.


محمد بهمئی‌نژاد مسئول هیئت فرهنگی مذهبی رهروان حسینی افزود: بر همین اساس مراسم جشن و سرور در چمن ورزشگاه اداره ورزش و جوانان شهر لیکک، با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
وی گفت: برپایی ایستگاه‌های صلواتی، مولودی خوانی، همخوانی دهه نودی‌ها با سرود سلام فرمانده ۱و ۲ همچنین سرود ذکر جهانی  گروه سرود شهید امید خوب در قالب دانش آموزان و مدارس هم برنامه خود را انجام میدهند، تئاتر، سخنرانی، مسابقات فرهنگی و اجرای موسیقی‌های شعبانیه با خوانندگی اسماعیل ارندان هنرمند محبوب جنوب از جمله این برنامه‌هاست که در این جشن باشکوه برگزار می‌گردد.
بهمئی نژاد با دعوت از مردم شهیدپرور بهمئی جهت شرکت در این مراسم گفت: مردم بهمئی در تمام مناسبت‌ها و مناسبت‌های معنوی سنگ تمام گذاشتند لذا اینجا انتظار میرود در این جشن همچون قبل سنگ تمام بگذارند.
وی در پایان گفت: این جشن با همکاری و هماهنگی ادارات فرهنگ ارشاد و اسلامی، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان (موسسه بهار دانش سروک)  هیئت رهروان حسینی برگزار می‌شود.
زمان: سه شنبه ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ ساعت ۱۴
مکان: چمن ورزشی اداره ورزش و جوانان



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*