اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308202
تاریخ انتشار: 1402/01/09 14:33
فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی خبر داد:
یکی از خوانندگان مراسمات عزاداری را که جوانان را تحریک به تیر اندازی می نمود دستگیر و یک دستگاه خودرو ، وسایل و تجهیزات هم توقیف شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان، به همت فرماندهی انتظامی شهرستان و دادستان عمومی و انقلاب بهمئی 5 نفر از عاملان تیراندازی و خواننده مراسم فاتحه‌خوانی در بهمئی ، دستگیر شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی گفت: 5 نفر از عاملان تیراندازی و خواننده مراسم فاتحه‌خوانی در بهمئی ، شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی دستگیر شدند.

سرهنگ فرزین جمشیدی با بیان اینکه ، به دنبال تیراندازی در مراسم فاتحه خوانی و جشن های مختلف از جمله عروسی ها دریکی از نقاط این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت، ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت افزود: این فرماندهی با پشتیبانی قضائی هیچ گونه اغماض و مماشاتی با عاملان تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی نخواهد داشت و با صاحبان مراسم متخلف که با تیراندازی، آسایش و امنیت مردم را مخدوش می‌کنند به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند ، گفت: تحقیقات پلیس در ارتباط با این پرونده با جدیت ادامه دارد و امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و اگر کسی بخواهد امنیت را مخدوش کند، برابر قانون، قاطعانه برخورد خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی با بیان اینکه ، بدعت تیراندازی در مراسم عزا یا عروسی در بهمئی یکی از رسوم غلطی به شمار می آید که معمولا تبعات سنگینی نظیر از دست رفتن جان انسان ها یا نقص عضو و مجروحیت افراد را به دنبال دارد و از همین رو پلیس وظیفه ذاتی خود می داند ضمن اعمال قانون، مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت برخورد کند ادامه داد: در این ماموریتِ پلیس ، یکی از خوانندگان مراسمات عزاداری را که جوانان را تحریک به تیر اندازی می نمود دستگیر و یک دستگاه خودرو ، وسایل و تجهیزات هم توقیف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان روانه زندان شدند.

رسم غلط تیراندازی در مراسم عزا و عروسی در برخی مناطق شهرستان بهمئی با وجود اقدامات فرهنگی و هشدارهای متعدد مسئولان در سال‌های اخیر ، اما همچنان با شدت زیادی انجام می‌شود و این افراد با تیراندازی و قدرت نمایی باعث رعب و وحشت شهروندان می شوند.

خبرنگار/مسلم مختاری



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*