اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308272
تاریخ انتشار: 1402/01/23 00:43
مدیرکل ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
دوره آموزش بازیگری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ به همت آموزشگاه آزاد هنری وار و انجمن هنرهای نمایشی استان کهگیلویه و بویراحمد یک دوره آموزش بازیگری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.


 امین درخشان، مدیرکل ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری یک دوره آموزشی بازیگری در استان خبر داد.
وی در این خصوص گفت: در راستای برگزاری کلاس های آموزشی هنری در حوزه هنرهای نمایشی، با همکاری آموزشگاه آزاد هنری وار و انجمن هنرهای نمایشی استان دوره آموزشی بازیگری مقدماتی تئاتر برگزار می شود.
درخشان افزود: این دوره آموزشی در 16 جلسه در خصوص اصول اولیه بازیگری و حضور بر روی صحنه و جلوی دوربین با حضور محمود خرم آزادی از هنرمندان شاخص و تحصیل کرده استان با سالها فعالیت در حوزه هنرهای نمایشی در زمینه های کارگردانی، نویسندگی و بازیگری برگزار می شود.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد علاقمندان زیادی به رشته های هنری از جمله بازیگری دارد، امیدواریم که با استقبال خوب هنردوستان مواجه شویم.
درخشان با اشاره به اینکه زمان برگزاری این دوره اردیبهشت ماه می باشد، تأکید کرد: علاقمندان جهت ثبت نام و شرکت در این دوره آموزشی می توانند تا تاریخ 5 اردیبهشت به نشانی یاسوج –میدان معلم-اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی-انجمن هنرهای نمایشی استان مراجعه نمایند.
گفتنی است شماره تماس 09176612287 آماده پاسخگویی به علاقمندان شرکت کننده در این دوره می باشد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*