اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308361
تاریخ انتشار: 1402/02/05 12:05
در ادامه طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب که از ۲۶ فروردین در سراسر کشور اجرا شده است، برخی از رستوران‌های متعلق به سلبریتی‌ها و مجتمع‌های بزرگ تجاری هم اخطار پلمب گرفتند و برخی دیگر پلمب شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل تسنیم، طرح جدید پلیس برای برخورد با کشف حجاب (اجرای قانون عفاف و حجاب) از 26 فروردین در سراسر کشور به اجرا درآمده است و در این طرح برای افراد متخلف پیامک اخطار ارسال می‌شود.

در ادامه اجرای این طرح، برخی از مجتمع‌ها و پاساژهای مربوط به سلبریتی‌ها هم از این قاعده مستثنی نبوده و اخطار پلمب گرفته‌اند.

احتمال تعطیلی مجتمع تجاری اوپال تهران

هیئت مدیره مجتمع تجاری "اوپال" تهران تذکرهای متعددی از اداره اماکن مبنی بر جلوگیری از ورود افراد فاقد حجاب دریافت کرده‌اند، بر این اساس به‌نظر می‌رسد در صورت بی‌توجهی هیئت مدیره، این مجتمع توسط اداره اماکن پلمب شود و مسئول ضررهای مالی متصدیان و شاغلین واحدهای فعال در این مجتمع، هیئت مدیره آن خواهد بود.

تحولات و اقدامات روزهای اخیر نشان می‌دهد اداره اماکن تهران در این امر با کسی تعارف ندارد بنابراین شایسته است هیئت مدیره مجتمع‌های تجاری با اجرای مقررات، از بیکار شدن و تعطیلی واحدهای این مجتمع‌ها پیشگیری کنند.

اخطار به واحد صنفی بهاره رهنما

طی روزهای اخیر اخباری دال بر احتمال پلمب رستوران "هیچ" مربوط به بهاره رهنما به‌علت کشف حجاب فروشندگان منتشر شده است، به‌نظر می‌رسد اداره اماکن تهران، بر اجرای قانون و مقابله با کشف حجاب مصمم است.

احتمال تعطیلی رستوران علیرضا منصوریان به‌علت کشف حجاب متصدیان

از سوی دیگر رستوران "باب البحر" مربوط به علیرضا منصوریان واقع در شهر تهران به‌علت کشف حجاب از سوی متصدیان، از سوی اداره اماکن تهران اولتیماتوم پلمب دریافت کرده است.

اخطار تعطیلی از سوی اداره اماکن به تعدادی از داروخانه‌های تهران و پلمب 3 داروخانه

همچنین اخطار تعطیلی از سوی اداره اماکن به تعدادی از داروخانه‌های تهران به‌علت کشف حجاب ارسال شده است. به‌نظر می‌رسد در زمینه برخورد با کشف حجاب، اداره اماکن این بار با کسی تعارف ندارد، نصب بنر تعطیلی به‌دلیل کشف حجاب به‌روی درب 3 داروخانه تهران مؤید این مطلب است و این بار داروخانه‌های "حنا بقایی" در خیابان ملاصدرا، "دکتر سبحانی" در خیابان مطهری، "دکتر بابک" در خیابان شهدای ناجای تهران به‌دلیل ارتکاب به تخلف کشف حجاب، پلمب شده‌اند، پیش از این هم شاهد پلمب داروخانه "دکتر مصباحی" در خیابان شریعتی بودیم.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*