اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30838
تاریخ انتشار: 1395/03/18 00:21
شهردار دیشموک در نشست شهرداران کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
حساب شهرداری برای سومین بار در سال 95 توسط تأمین اجتماعی مسدود شده است.

عصرجهان:نشست شهرداران استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز به ریاست نیک‌اقبالی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
در ابتدای نشست محمدعلی جاوید با انتقاد از نحوه برگزاری جلسات و نشست‌ها گفت: نشست شهرداری‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد راهبردی نیست و بیشتر در قالب گلایه و انتقاد بوده و خروجی خاصی نداشته است.
شهردار یاسوج با اشاره به سختی کار شهرداران گفت: زحمت‌کش‌ترین مدیران در استان شهرداران هستند که باید از هفت صبح تا 12 شب پیگیر حقوق کارمندان، وضعیت زباله‌ها، وضعیت فضای سبز و دیگر امور مربوط به شهرداری باشند.
وی عنوان کرد: علی‌رغم تلاش سخت و شبانه‌روزی شهرداران هیچ پشتیبانی برای حمایت از شهرداران وجود ندارد و کسی در مواقع بحرانی به داد ما نمی‌رسد.
این مسؤول از مسدود شدن حساب شهرداری خبر داد و گفت: حساب شهرداری برای سومین بار در سال 95 توسط تأمین اجتماعی مسدود شده است.
در ادامه جبار روشن شهردار دیشموک از روند ساخت و ساز غیرمجاز در این شهر ابراز نگرانی کرد و گفت: دستگاه‌های دولتی اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز می‌کنند و با وجود تذکرات فراوانی که داده شد اما همچنان به این کار ادامه می‌دهند.
جبار روشن اضافه کرد: شهرداری‌ها به وظیفه و تعهدات خود عمل می‌کنند اما وقتی نوبت به ایجاد تعامل و همکاری سایر دستگاه‌ها می‌شود قانون اجازه همکاری را نمی‌دهد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*