اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308398
تاریخ انتشار: 1402/02/09 23:36
همزمان با قرارگرفتن در آستانه پيك تابستان 1402
وزير نيرو با اشاره به طراحي 140 اقدام اساسي براي تامين برق فصل گرم گفت: يك اقدام از 140 اقدام اساسي صنعت برق براي مردم شريف اتفاقات بسيار ويژه و مثبتي را رقم مي زد و يك خبر خوب است كه در هفته پيش رو و روز دوشنبه 11 ارديبهشت آن را به سمع و نظر مردم مي رسانيم.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان و به نقل از تایماز نیوز؛  “علي اكبر محرابيان” گفت: سال گذشته ما توانستيم، فصل گرم را بدون خاموشي بخش خانگي به اتمام برسانيم و همچنين نياز صنعت و بخش كشاورزي به انرژي لازم براي توليد را تامين كنيم كه ركوردهاي افزايش توليد صنايعي نظير فولاد و سيمان و همچنين توليد محصولات كشاورزي اين مسئله را تاييد مي كند.

وزير نيرو در بيان برنامه ريزي وزارت نيرو براي تابستان سال ۱۴۰۲ گفت: بلافاصله بعد از عبور از فصل گرم سال ۱۴۰۱، برنامه ريزي براي بهبود شرايط در فصل گرم سال ۱۴۰۲ رقم خورد و اين بار در ۱۴۰ اقدام اساسي در دستوركار قرار گرفت، تا به نقطه مطلوب تري به لحاظ تامين انرژي برسيم.

وعده خبر خوش وزير نيرو

وزير نيرو ادامه داد: يك اقدام از ۱۴۰ اقدام اساسي صنعت برق براي مردم شريف اتفاقات بسيار ويژه و مثبتي را رقم مي زد و يك خبر خوب است كه اميد است در هفته پيش رو و روز دوشنبه ۱۱ ازديبهشت آن را به سمع و نظر مردم مي رسانيم.(پاون)

منبع:  توانير

برچسب ها:
علي اكبر محرابيان ؛


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*