اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308399
تاریخ انتشار: 1402/02/09 23:42
در رزومه شغلی سرپرست جدید اداره کل انتقال خون استان اصفهان مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس بیمارستان‌های امام سجاد (ع) و شهید رجایی یاسوج، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دیده می شود

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ آیین تکریم مدیر کل پیشین و معارفه سرپرست اداره کل انتقال خون استان اصفهان با حضور معاون اجتماعی سازمان انتقال خون ایران برگزار شد.

بنا به همین گزارش شنبه نهم اردیبهشت ۱۴۰۲ و در آیین ویژه ای با حضور معاون اجتماعی سازمان انتقال خون، دکتر کیان دهراب پور به عنوان سرپرست اداره کل انتقال خون استان اصفهان معرفی شد و از زحمات دکتر علی فتوحی در دوران مسئولیتش تقدیر به عمل آمد.
دکتر فردین بلوچی در این مراسم و با تاکید بر اینکه دکتر فتوحی در حوزه خیرین و ارتباط با سمن ها کار های بسیار بزرگی انجام داد، خاطرنشان کرد: مجمع خیرین استان اصفهان جزو بهترین ها در کشور است و انتظار می رود مسیری که دکتر فتوحی در این زمینه در تعامل با سازمان های مردم نهاد گشوده است، با قدرت بیشتری پیگیری شود.


دکتر کیان دهراب پور سرپرست اداره کل انتقال خون استان اصفهان نیز در ادامه این مراسم و با اشاره به اینکه مدیریت انتقال خون استان یک امانت است و باید به بهترین شکل به مدیر بعدی انتقال داده شود، اظهار کرد: از تمام ظرفیت های موجود برای رشد و شکوفایی سازمان استفاده می کنم.
وی افزود: کسانی که در سازمان انتقال خون کار می کنند باید به حرفه خود عشق بورزند چرا که رسالت سازمان انتقال خون نجات جان بیماران است.


گفتنی است، محمد عاقل مدیرکل منابع انسانی سازمان انتقال خون ایران نیز در این مراسم حضور داشت.

در رزومه شغلی دکتر کیان دهراب پور؛ مدیرکل انتقال خون استان کهگیلویه و بویراحمد،مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد رئیس بیمارستان‌های امام سجاد (ع) و شهید رجایی یاسوج، مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج دیده می شود



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*