اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30840
تاریخ انتشار: 1395/03/18 00:43
این روزها سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق مجلس فرصت نموده برخی از عکس های دوران دفاع مقدس را به اشتراک بگذارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،سیدعلی محمد بزرگواری نماینده دوره های هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی پس از دو دوره نمایندگی در مجالس هشتم و نهم از حوزه انتخابیه گهگیلویه بزرگ، در  دور دهم اتخابات مجلس از شرکت در رقابت های انتخاباتی انصراف داده است این روزا هیچ شغل دولتی و یا غیر دولتی بر عهده ندارد چرا که بنا به گفته این نماینده سابق در اسفندماه سال ۹۴ پس از سی سال خدمت در آموزش و پرورش بازنشسته شده است.
نماینده سابق کهگیلویه بزرگ خود را سرباز نظام دانست و در خصوص آینده شغلی خودعنوان کرد: با توجه به وضعیت بازنشستگی امکان همکاری با مجموعه های دولتی وجود ندارد اما اگر قرار باشد جایی خدمت کنم در ارگان های وابسته به نهاد رهبری خواهد بود و قصد همکاری با دولت فعلی را ندارم.
بزرگواری درباره پیشنهادهای شغلی خود بیان داشت: با توجه به وضعیت بازنشستگی امکان همکاری با مجموعه های دولتی وجود ندارد و البته دولت فعلی نیز همکاری نخواهم کرد.  و چند پیشنهاد از نهادهای زیر نظر نهاد رهبری و چند پیشنهاد برای امام جمعه چند شهر داشته ام
گرچه سید علی محمد بزرگواری به نطق های آتشین علیه هاشمی رفسنجانی و خانواده ایشان معروف بوده است اما وی در دوره دفاع مقدس یکی از رزمندگان واقعی و آرپی چی به دست میادین نبرد بوده است.

سید علی محمد بزرگواری در ماه های پایانی نمایندگی مجلس به سوریه سفر نمود و با رزمندگان سوری و حزب الله عکس یادگاری گرفت روزنامه اسرائیلی “جروزالم پست” با انتشار گزارشی در این خصوص نوشت:”علی محمد بزرگواری” عضو مجلس شورای اسلامی ایران به تازگی به صفوف نیروهای مستشار ایرانی در سوریه که در کنار ارتش عربی سوریه کارهای مشاوره ای و نظامی را انجام می دهند پیوسته است. تصاویر نشان می دهند که او در نزدیکی دمشق در کنار مستشاران حضور دارد. یکی از تصاویر که در ۱۱ تا ۱۲ مارس گرفته شده اند او را در کنار یکی از فرماندهان سابق سپاه نشان می دهند که دوستی صمیمانه ای با سردار قاسم سلیمانی فرمانده  نیروهای سپاه قدس دارد”.
جروزالم پست در ادامه می نویسد:”این نماینده مجلس در پیامی که از طریق رسانه های اجتماعی پیش از سفرش به سوریه منتشر شده آورده است که من به سوریه آمده ام تا خود را برای سیده زینب (س) فدا کنم و شهید شوم”.


این روزنامه اسرائیلی اشاره می کند که سخنان این نماینده مجلس تا حد زیادی ابعاد فرقه ای و مذهبی جنگ داخلی در سوریه را نشان می دهد. این روزنامه می نویسد:”ایران نیروهایش را به سوریه فرستاده تا از حکومت بشار اسد دفاع کنند اما عمدتا این نیروها در دفاع از زیارتگاه های شیعیان نقش دارند”.
جروزالم پست درباره این نماینده مجلس می نویسد:”او شصت ساله است و پیش تر نقش مهمی در سپاه داشته است و اکنون یکی از اعضای کمیته های مجلس در امور کشاورزی و منابع طبیعی است”.

و این روزها سید علی محمد بزرگواری فرصت نموده برخی از عکس های دوران دفاع مقدس را به اشتراک بگذارد.

برچسب ها:
بزرگواری ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*