اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308406
تاریخ انتشار: 1402/02/09 20:56
مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با بیان این مطلب که تحویل گندم به مراکز خرید از سوی کشاورزان شدت گرفت گفت: خرید روزانه گندم از مرز ۶۲ هزار تن گذشت.

 

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان، امید جهان نژادیان مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خوزستان طی بازدید از سیلو ها و مراکز خرید تضمینی گندم شهرستانهای حمیدیه، سوسنگرد، هویزه و دشت آزادگان ضمن مطلوب ارزیابی کردن عملیات خرید گندم از کشاورزان اظهار کرد: با وجود گرم شدن هوا، تحویل گندم برداشت شده از مزارع به مراکز خرید شدت گرفته است.


وی در ادامه گفت: روزانه بیش از ۶۲ هزار تن گندم در استان خوزستان خریداری می شود و این روند در روز های آینده روند رو به رشد خواهد داشت و پیش بینی میشود در سال زراعی جاری قریب به یک میلیون و پانصد هزار تن گندم از کشاورزان سخت کوش خوزستانی خریداری شود.
جهان نژادیان همچنین بیان داشت: روزانه بیش از ۳۰ هزار تن گندم از مراکز روباز به سیلوهای استاندارد و استان‌های نیازمند ارسال می شود.
وی در پایان با بیان این مطلب که تا کنون قریب به ۳۷۰ هزار تن گندم و کلزا از کشاورزان استان خریداری شده است بیان داشت: این میزان محصول



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*