اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308440
تاریخ انتشار: 1402/02/15 00:48
بدون هیچ تعارف و هراس، با صدای بلند با اهالی فوتبال صحبت می‌کنیم و برای چندمین بار می‌گوییم اولویت ما برای میزبانی از تیم پرسپولیس، ورزشگاه انقلاب کرج بود.

بیانیه باشگاه پیکان:

⚽️ بدون هیچ تعارف و هراس، با صدای بلند با اهالی فوتبال صحبت می‌کنیم و برای چندمین بار می‌گوییم اولویت ما برای میزبانی از تیم پرسپولیس، ورزشگاه انقلاب کرج بود.

 

⚽️ پس از آن که میزبانی در استادیوم کرج منتفی شد، گفتیم به خاطر مصلحت‌اندیشی، حاضریم در هر استادیومی که اعلام می‌شود، به میدان برویم به شرط آن که در صورت حضور تماشاگر، کلیه عواید بازی اعم از بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی به حساب پیکان واریز شود.

 

⚽️ سازمان لیگ و شورای تامین تصمیم گرفتند که بازی در ورزشگاه آزادی برگزار شود؛ باشگاه پیکان انتخاب دیگری غیر از قبول بازی در این ورزشگاه و کوچک‌ترین تاثیری بر این تصمیم و انتخاب نداشت.

 

⚽️ پیش از این سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد انتخاب ورزشگاه آزادی جهت برگزاری مسابقه دو تیم پیکان تهران و پرسپولیس با تقاضای باشگاه پیکان و موافقت مدیران عامل دو باشگاه استقلال و پرسپولیس صورت پذیرفت که دلیل اصلی اتخاذ چنین تصمیمی، اعلام آمادگی باشگاه پیکان برای حضور تماشاگر در این مسابقه بود. /تسنیم



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*