اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308529
تاریخ انتشار: 1402/02/23 22:00
تیم فوتبال شاهین بهمئی به لیگ برتر زیر 18 ساله های کشور صعود کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛  تیم فوتبال شاهین بهمئی به لیگ برتر زیر 18 ساله های کشور صعود کرد.

مسئول هیئت فوتبال شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال مناطق مختلف کشور در 3 گروه 4 تیمی و با حضور 12 تیم در مناطق مختلف کشور برگزار شد گفت : تیم های زیر 18 سال شاهین بهمئی ، سیدنا سی سخت از استان کهگیلویه و بویراحمد ، وحدت بروجرد از خرم آباد استان لرستان و مس رفسنجان از کرمان در یک گروه چهار تیمی در شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به مصاف هم رفتند.

قباد عسکری افزود: در دو دیدار پایانی که صعود تیم منتخب صورت می گرفت ، تیم شاهین بهمئی به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد در مصاف با وحدت بروجرد از خرم آباد استان لرستان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم شاهین بهمئی توانست با نتیجه یک بر صفر ، و تک گل حسین تقوی به پیروزی برسد و به عنوان تیم اول و قهرمان این گروه به لیگ برتر زیر 18 ساله های کشور صعود کند.


وی همچنین گفت : تیم سیدنا سی سخت یکی دیگر از تیم های استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابت با تیم مس رفسنجان به تساوی صفر صفر دست یافت و نتوانست به لیگ زیر 18 ساله های کشور صعود کند.
بدین ترتیب تیم شاهین بهمئی در صدر جدول قرار گرفت و تیم های سیدنا سی سخت ، وحدت بروجرد خرم آباد و مس رفسنجان به ترتیب در رده های دو تا سوم قرار گرفتند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*