اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30856
تاریخ انتشار: 1395/03/18 19:59
در پی بسته شدن حساب شهرداری یاسوج معاون استاندار عنوان داشت؛
مجید محنایی: از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود بدون مطرح کردن موضوع مورد اختلاف در این کارگروه از اقدام قضایی بپرهیزند.

عصرجهان:معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت مسدود شدن حساب شهرداری یاسوج مورد بررسی قرار می‌گیرد.
مجید محنایی در جمع خبرنگاران در خصوص اختلاف به وجود آمده میان شهرداری یاسوج و اداره‌کل تأمین اجتماعی استان که منجر به مسدود شدن حساب شهرداری شد، اظهار کرد: موضوع رفع اختلافات بین دستگاه‌های اجرایی در قالب یک دستورالعمل و مصوبه هیأت وزیران به استان‌ها اعلام شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بر اساس این دستورالعمل و مصوبه چنانچه بین دو دستگاه اجرایی در استان مشکلی وجود داشته باشد باید به جای اعلام موضوع به مراجع قضایی یا توسل به قهوه قهریه از جمله مسدود کردن حساب‌ها باید مسئله در استانداری و کارگروهی به‌نام رفع اختلافات دستگاه‌های اجرایی مطرح شود.
وی اضافه کرد: شهرداری یاسوج در زمینه اختلاف با تأمین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گزارش‌های شفاهی و کتبی خود را ارائه داده است.
این مسؤول عنوان کرد: تصمیم گرفته شد که امروز این جلسه با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی، شهردار یاسوج و حوزه معاون عمرانی برای بررسی اختلافات موجود در بحث عوارض برگزار شود.
محنایی اضافه کرد: چنانچه تصمیمات این جلسه به تأیید استاندار استان برسد مرجع حل اختلاف بین ادارات بوده و پس از اعلام به دستگاه‌های اجرایی برای همه ادارات لازم‌الاجراست.
وی تصریح کرد: برخی از ادارات استان اگر طلبی از دستگاه دیگری دارند به صورت پلکانی وارد نمی‌شوند، بلکه به آخرین راه حل که قضایی کردن و استفاده از قوه قهریه است متوسل می‌شوند.
معاون استاندار خاطرنشان کرد: از دستگاه‌های اجرایی درخواست می‌شود بدون مطرح کردن موضوع مورد اختلاف در این کارگروه از اقدام قضایی بپرهیزند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*