اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308565
تاریخ انتشار: 1402/02/29 12:30
پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: برای همه هواداران نفت مسجدسلیمان و فوتبال خوزستان جای سؤال است که چطور می‌شود تیم‌هایی در لیگ بالای ۷۰۰ میلیارد تومان از دولت کمک مالی بگیرند اما نفت مسجدسلیمان که ۸۴ درصد اقتصاد ایران از نفت استان است، نباید از این فرصت و پول بهره‌مند شود.

سیاوش بختیاری‌زاده در خصوص سقوط نفت مسجدسلیمان به لیگ یک کشور، اظهار کرد: این سقوط پایان دلخوشی عده زیادی از مردم مسجدسلیمان بود و به عنوان اولین مربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان از این سقوط بسیار دلگیر شدم. این نفت نه فقط به قوم بختیاری بلکه به همه آحاد مردم خوزستان و حتی خارج از استان تعلق داشت اما به جرأت می‌گویم از هفته اول لیگ می‌دانستم نفت سرانجام خوبی ندارد و در نهایت هم همین سقوط برایش اتفاق می‌افتد.

 

وی ادامه داد: در فوتبال حرفه‌ای کشور اکنون پول حرف اول را می‌زند و اینکه چه کسی در رأس مدیریت باشگاه باشد شاید چندان مهم نباشد زیرا مهم این است که آن باشگاه پول داشته باشد و با توجه به بودجه‌اش بتواند برنامه‌ریزی کند و تیم خوب ببندد. نفت مسجدسلیمان شهر اولین‌ها است، شهری که شاکله اقتصاد ایران از همین شهر شکل گرفته است  در صورتی که کمترین توجه به آن شده است و کمترین ساختارهای یک شهر متمدن را دارد. این شهر هتل و استادیوم خوب ندارد و وقتی هم به همین شهر به تنها تیم فوتبالی‌اش کمک هم نشود چه انتظاری می‌توان در راستای نتیجه‌گیری از این تیم داشت.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان کرد: متأسفانه از همان روز اول نگاه مثبتی به نفت مسجدسلیمان نشد و من که در این فوتبال بزرگ شده‌ام می‌دانم حتی راه رفتن در این فوتبال هزینه دارد ولی نفت مسجدسلیمان در مقابل تیم‌هایی چون پرسپولیس، استقلال، سپاهان، فولاد و حتی تیم‌های یزد و کرمان اصلاً حرفی برای گفتن ندارد و این برای همه هواداران نفت و فوتبال خوزستان جای سؤال است که چطور می‌شود تیم‌هایی در لیگ بالای ۷۰۰ میلیارد تومان از دولت کمک مالی بگیرند اما نفت مسجدسلیمان که ۸۴ درصد اقتصاد ایران از نفت استان است، نباید از این فرصت و پول بهره‌مند شود. 

وی افزود: طبیعی بود که نفت مسجدسلیمان با این شرایط نمی‌تواند با این تیم‌ها رقابت کند. البته نفت مسجدسلیمان شروع خوب و غرورانگیزی داشت اما متأسفانه پایان کار این تیم غم‌انگیز بود. اکنون هم با توجه به اینکه جو به وجود آمده در مسجدسلیمان اصلاً خوب نیست و نوک تیز انتقادات به سمت افرادی می‌رود که می‌گویند آنها مقصر سقوط هستند، باید بگویم همه مردم باید در این شرایط آرامش داشته باشند و باید صبوری شود و فکری به حال آینده این تیم صورت بگیرد. 

بختیاری‌زاده گفت: مربیانی که با آگاهی کامل هدایت نفت را برعهده گرفتند و بعد از ۴، ۵ هفته پشت این تیم را خالی کردند، اگر قوی‌تر کار می‌کردند و لیدرهایی که امروز جو را متشنج کرده‌اند حمایت بیشتری داشتند و بازیکنانی که دائماً اعتصاب می‌کردند آن حواشی را ایجاد نمی‌کردند، همگی در این سقوط مقصر هستند و به نظر من اگر شرایط به این صورت پیش نمی‌رفت و همه همدل‌تر کار می‌کردند شاید نفت سقوط نمی‌کرد. اکنون هم از همه می‌خواهم نوک تیز انتقادات را از یکدیگر بردارند تا نفرات بعدی که قرار است در این باشگاه کار کنند با آسودگی خاطر این شهر را انتخاب کنند. باید جو آرام شود و به آینده فکر کنیم. باید مسئولان تلاش کنند امکانات مالی برای نفت مسجدسلیمان فراهم کنند زیرا اگر شرایط به همین صورت باشد این نفت حالا حالاها لیگ برتر را به چشم نخواهد دید. باید دست از انتقادات و تهدیدهای تند برداشته شود و نفت به آرامش برسد.

این پیشکسوت فوتبال خوزستان بیان کرد: عنایتی بی‌رحمانه نفت مسجدسلیمان را ترک کرد، در حالی که او به عنوان یک مربی حرفه‌ای وضعیت نفت را می‌دانست ولی نمی‌دانم وقتی که رفت چگونه دلش آمد سه، چهار میلیارد تومان پول بگیرد و برود. نمی‌دانم در مدتی که بود مگر چه کاری انجام داد؟ او فقط زمان و فرصت را از را از نفت گرفت. در ادامه هم به نظر من اشکش جوانی کرد و اکنون هم سیبل شده است و چرا عنایتی و مهاجری پاسخگوی این سقوط نباشند؟ چرا آن‌هایی که تیم را بستند جواب ندهند؟ اشکش با عرقی که به فوتبال خوزستان و نفت مسجدسلیمان داشت هدایت این تیم را مجدداً قبول کرد.

منبع:ایسنا 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*