اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308575
تاریخ انتشار: 1402/02/30 15:57
با حضور مسئولان عالی نظام و منتخبان فرهنگیان سراسر کشور؛
موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان، آیین رونمایی از طرح ارزش مالکانه را روز یکشنبه 31 اردیبهشت و همزمان با ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) با حضور فرهنگیان عضو موسسه و مقامات کشوری برگزار می‌کند.

ارزش مالکانه جزو مطالبات سنواتی و به حق یک میلیون و ششصد هزار فرهنگی شاغل و بازنشسته عضو صندوق طی 12 سال گذشته بوده است که با استعانت از خداوند متعال، الهام از تفکرات بسیجی و مدیریت جهادی و حمایت‌ مسئولین محترم و تلاش‌های شبانه‌روزی و جهادی مدیران و کارکنان موسسه، به ثمر رسید.

بر اساس این طرح مالکیت بخشی از دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان از خرداد ماه سال جاری به صورت تدریجی به اعضای بازنشسته واگذار می‌گردد.

این مراسم با حضور مهمان ویژه، سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش، مسئولان محترم دولت انقلابی، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، معاونان و مدیران وزارت آموزش و پرورش، مدیران ارشد صنعت بانکی و بازار سرمایه و سازمان‌های اقتصادی، اعضای هیات‌امنا و هیات‌مدیره موسسه، مدیران‌عامل هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه و منتخبان فرهنگیان سراسرکشور در اردوگاه شهید باهنر تهران واقع در نیاوران برگزار خواهد شد.

اهداف اصلی این آیین شامل اعلام رسمی و رسانه‌ای اجرای طرح ارزش مالکانه، تبیین و تشریح کلیات فرآیند مدل‌سازی و محاسباتی و سازوکارهای اجرایی و کنترلی طرح و همچنین تشریح برنامه‌های اجرایی جهت تداوم اجرای طرح ارزش مالکانه است.

همچنین بهره‌مندی از فرصت و ظرفیت حضور مقامات کشوری در جهت ارتقاء منافع صندوق، پاسخ به ابهامات احتمالی و شفاف‌سازی در خصوص ابعاد طرح ارزش مالکانه و پاسخگویی به انتظارات و سوالات منتخبان فرهنگیان جزو اهداف بعدی این آیین است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*