اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308585
تاریخ انتشار: 1402/03/01 13:00
طی رقابت با ۵۶ شرکت فولادساز؛
طی رقابت با ۵۶ شرکت فولادساز؛ شرکت فولاد خوزستان در تامین نیاز کشور به شمش فولادی تا پایان اردیبهشت سال جاری صدرنشین جدول شد

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ شرکت فولاد خوزستان (نماد بورسی فخوز) در ۲ ماهه نخست سال جاری، بالاترین سهم را در تامین نیاز کشور به شمش فولادی داشته است. در ماه‌های فروردین و اردیبهشت امسال، ۵۶ شرکت فولادی اقدام به عرضه شمش فولادی در رینگ داخلی بورس کالا کرده‌اند که سهم فولاد خوزستان از کل عرضه شمش در بورس کالا ۲۲.۳ درصد و سهم این شرکت از کل معاملات شمش در بورس کالا ۲۲.۷ درصد بوده است. فخوز بالاترین سهم را هم در عرضه و هم معاملات شمش فولادی در رینگ داخلی بورس کالا داشته است.

در ۲ ماهه نخست امسال، کل عرضه شمش فولادی در رینگ داخلی بورس کالا ۲،۴۹۳،۱۰۵ تن بوده که ۵۵۵ هزار تن آن توسط فولاد خوزستان عرضه شده است. از این میزان عرضه، در مجموع ۱،۲۷۵،۴۲۰ تن شمش مورد معامله قرار گرفته است که ۲۸۹،۶۲۰ تن آن مربوط به شرکت فولاد خوزستان بوده است.

حجم معاملات شمش فولاد خوزستان در رینگ داخلی بورس کالا در ۲ ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۲۹ درصد افزایش یافته است.

همچنین کل ارزش فروش شمش فولادی فولاد خوزستان در رینگ داخلی بورس کالا در ۲ ماهه نخست امسال، ۶۰۲۳ میلیارد تومان بوده است که نسبت به دوره مشابه سال قبل، رشد قابل توجه ۲۰۹ درصدی را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*