اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308615
تاریخ انتشار: 1402/03/07 11:26
تیم فوتبال پورتو در آخرین دیدار خود در رقابتهای لیگ پرتغال با گلزنی مهدی طارمی به پیروزی رسید اما نتوانست قهرمان شود. طارمی باوجود آقای گلی تاکید کرد که نمیتواند خوشحال باشد.

در هفته پایانی لیگ پرتغال تیم فوتبال بنفیکا با نتیجه ۳ بر ۰ برابر سانتاکلارا پیروز شد و با ٨۷ امتیاز قهرمان شد.

پورتو هم که برای قهرمانی نیاز به برد برابر ویتوریا گیمارش و شکست بنفیکا داشت، به هدف اول خود رسید و با سه گل بر ویتوریا غلبه کرد اما با توجه به نتیجه بازی بنفیکا به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.

برای پورتو مهدی طارمی مهاجم ایران در دقیقه ٨ گلزنی کرد. اوتاویو و اوانیلسون هم دیگر گلهای پورتو را به ثمر رساندند. پاس گل سوم را طارمی به اوانیلسون داد.

پورتو که فصل گذشته قهرمان لیگ پرتغال شده بود این فصل ٨۵ امتیازی شد و نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

البته طارمی با ۲۲ گل عنوان آقای گلی لیگ پرتغال را از آن خود کرد و گونسالو راموس از بنفیکا با ۱۹ امتیاز دوم شد.

طارمی که بعنوان بهترین بازیکن دیدار با گیمارش انتخاب شد، در پایان بازی گفت: ما از حمایت هوادارانی که به بازی آمدند قدردانی می‌کنیم. از ابتدا تمام تلاش خود را برای رسیدن به هدفمان انجام دادیم، اما نتوانستیم قهرمانی را کسب کنیم. مهمترین چیز نگرش و تعهد ما بود. ما عذرخواهی می‌کنیم. در نیمه دوم فهمیدیم که [بنفیکا] برنده است، اما با این وجود می‌خواستیم تا آخر بازی کنیم. ما تمام تلاش خود را تا پایان انجام دادیم.

وی در واکنش به آقای گلی اش در لیگ پرتغال افزود: از هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که به من کمک کردند، اما وقتی موفق به قهرمانی نمی‌شویم، نمی‌توانم خوشحال باشم.

طارمی درباره قهرمانی بنفیکا گفت: آنها خوب بودند اما ما می‌توانستیم قهرمان شویم و کارهای بیشتری انجام دهیم. فرصت‌هایی برای اضافه کردن امتیازات بیشتر داشتیم، اما زندگی همین است.

طارمی درباره فینال جام حذفی تصریح کرد: ما همیشه تا پایان بهترین تلاش خود را می‌دهیم و برای این جام می‌جنگیم.

پورتو باوجود نایب قهرمانی در لیگ پرتغال این فرصت را دارد که در دیدار فینال جام حذفی قهرمان بشود.

منبع:مهر



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*