اخبار عمومی
اعلام وصول 2
308621
تاریخ انتشار: 1402/03/07 12:26
آیین تشییع و خاکسپاری این خبرنگار فقید فردا دوشنبه هشتم خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ در آرامستان روستای کریک نزدیک امامزاده شاه عسکر (ع) برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری عصرجهان؛ منصور زرگر خبرنگار سابق ایرنا در استان کهگیلویه و بویراحمد دار فانی را وداع گفت.

این خبرنگار ساعی، پرتلاش و با اخلاق که روز گذشته بر اثر یک سانحه رانندگی به کما رفته بود بامداد امروز یکشنبه هفتم خرداد ماه در بیمارستان جلیل شهر یاسوج جان به جان آفرین تسلیم کرد.

منصور زرگر از سال ۱۳۸۷ تا سال ۱۴۰۱ به عنوان رابط خبر نقش مهمی در پوشش وقایع و رویدادهای کهگیلویه و بویراحمد داشت.

او سال ۱۳۵۸ در شهر یاسوج دیده به جهان گشود و بخش عمده ای از زندگی خود را در این شهر سپری کرد.

آیین تشییع و خاکسپاری این خبرنگار فقید فردا دوشنبه هشتم خرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ در آرامستان روستای کریک نزدیک امامزاده شاه عسکر (ع) برگزار می شود.

 

پیام تسلیت سازمان بسیج رسانه استان در پی درگذشت خبرنگار باسابقه کهگیلویه و بویراحمدی

 

مسئول سازمان سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت خبرنگار باسابقه و متعهد هم استانی پیام تسلیتی صادر کرد.
منصور زرگر؛ خبرنگار با سابقه استان کهگیلویه و بویراحمد و از فعال‌ترین خبرنگاران استان که سال‌ها در خبرگزاری ایرنا یاسوج فعالیت می‌کرد روز گذشته دچار سانحه تصادف شد و صبحگاه امروز،7 خرداد 1402 جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در پی درگذشت این خبرنگار سخت کوش، سرگرد پاسدار عباس رضائی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد به نمایندگی از خبرنگاران بسیجی استان، کانون های بسیج رسانه شهرهای یاسوج، دهدشت و گچساران و هییت اندیشه ورز رسانه با ارسال پیامی درگذشت این فعال رسانه ای را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت خبرنگار باسابقه و با اخلاق کهگیلویه و بویراحمد، مرحوم منصور زرگر موجب تالم و تاثر خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان شده است.

این خبرنگار فقید سال ها با عشق و علاقه وافر به حرفه خبرنگاری و با وجود برخی مشکلات جسمی نسبت به پوشش خبری برنامه های مختلف به ویژه خطبه های نماز جمعه شهر یاسوج اهتمام می ورزید.

مرحوم زرگر، انسانی متعهد، خبرنگاری دلسوز و شوخ طبع بود که سال های متمادی در خبرگزاری ایرنا مرکز کهگیلویه و بویراحمد همه تلاش خود را در راه آگاهی جامعه، بازتاب حضور مردم شریف استان در مناسبت های ملی و مذهبی، پیگیری مطالبات مردمی و تبیین بیانات امامان جمعه شهر یاسوج سپری کرد.

سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد، ضمن ابراز همدردی، فقدان تاثر انگیز این خبرنگار محجوب و با اخلاق را به خانواده محترم ایشان و اصحاب فرهیخته رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند منان برای آن فقید سعید رحمت و آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می‌نماید.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*