اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30924
تاریخ انتشار: 1395/03/21 23:25
در گفتگو با چهره های مطرح گلف عنوان شد؛
دبير هيات گلف خوزستان: گلف استان خوزستان حرف اول را در ايران مي‌زند اما صدا و سيما و نشريات توجه چنداني به اين ورزش ندارند.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، چهره های مطرح ورزش گلف و مدیران این رشته ورزشی در گفتگو با خبرنگار ما گلایه داشتند متاسفانه رسانه های گروهی کمتربه این رشته توجهی می کنند لذا این رشته علیرغم قدمت دیرینه در کشورمان برای مردم ناشناخته می باشد. 
رییس فدراسیون گلف، برنامه محوری، توسعه زیرساخت ها در تمامی استان‌ها، توجه بیشتر به بانوان،  استفاده از پتانسیل بخش خصوصی،به روز کردن دانش مربیان و ارتقای جایگاه گلف ایران در جهان را از مهمترین رئوس برنامه های خود در دوره جدید ریاست این فدراسیون عنوان کرد.
کیکاووس سعیدی با تاکید بر این که توجه هر‌ چه‌ بیشتر به بانوان در دستور کار او در دوره جدید خواهد بود، خاطر‌ نشان کرد: مطمئنا در موضوعاتی نظیر تخصیص منابع و ظرفیت سازی برای حضور بانوان اقدامات خوبی انجام خواهیم داد تا از پتانسیل‌ این قشر از جامعه نیز به خوبی استفاده کنیم.
وی با درخواست از رسانه‌ها برای توجه هر چه بیشتر به رشته گلف گفت: از رسانه‌ها می‌خواهم بیش از گذشته از این رشته حمایت کنند، چرا که گلف یک رشته المپیکی است و با توجه به بیشتر و تامین امکانات مطمئنا خواهد توانست برای ایران در المپیک افتخارآفرین باشد. استعدادهای خوبی در ایران وجود دارد که با توجه بیشتر، حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهند داشت. البته خوشحالم درچندهفته اخیر رسانه های نوشتاری با گفتگو با قهرمانان گذشته ، آنها رابه مردم معرفی می کنند.
ملی پوش گلف بانوان ایران نیز گفت: یقیناً برای رسیدن به موفقیت درمسابقات آسیایی وجهانی تلاش وعزم راسخی را می طلبدواینکه دراین مسیر شخص رییس فدراسیون را بادادن راهکارهای سازنده ومناسب با شرایط موجود کشورمان کمک کرد.
لیلا سربازی تاکیدکرد:به شرط آنکه بستر مناسب فراهم گردد و متوليان فدراسیون بخواهنداز ایده های تازه و راهکار های مختلف برای جبران ناکامی های گذشته استفاده کنند. امیدوارم برای رسیدن به جایگاه شایسته مان بایدازفدراسیون حمایت نمود.


وی تصریح کرد: متاسفانه رسانه های گروهی کمتربه این رشته توجهی می کنند و این یکی از دلایل مهمی است که این رشته علیرغم قدمت دیرینه در کشورمان برای مردم ناشناخته می باشد.           
از سوی دیگر دبير هيات گلف خوزستان گفت: گلف این استان حرف اول را در ايران مي‌زند اما صداوسيما و نشريات توجه چنداني به اين ورزش ندارند.
سيدغلامرضا موسوي با بيان اين مطلب افزود: گلف خوزستان داراي مقام‌هاي قهرماني ليگ و باشگاه‌هاي كشور است و اكثر بازيكنان تيم ملي خوزستاني هستند.
وي اضافه كرد: در ليگ كشور 9 تيم شركت دارند كه شش تيم آن از خوزستان است.
موسوی با اشاره به امكانات گلف در خوزستان تصريح كرد: در حال حاضر زمين گلفي كه در اهواز وجود دارد با همكاري و حمايت شركت ملي حفاري ايران در اختيار هيات گلف قرار گرفته است.در مسجدسليمان هم زمين قديمي شركت نفت مورد استفاده ورزشكاران ما است.

برچسب ها:
گلف ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*