اخبار عمومی
اعلام وصول 2
30982
تاریخ انتشار: 1395/03/24 21:37
آسمان بندرماهشهر لبریز از عطر شهادت شهید مدافع حرم شد

به گزارش جلال کاووسی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، امروز بعدازظهر که خبر در دیار و شهر پیچید ، شهادت یک مدافع حرم آل محمد (ص) کبوتر خونین بال عاشق که برای رسیدن به معشوق بیتابی می کرد و در مسیر دفاع از حرم اهل بیت (ص) جان خود را نثار کرد تا جاودانه بماند.
پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) احمد مکیان امروز ساعت 6 بعد از ظهر از مقابل مصلی نماز جمعه ماهشهر تا بلوار آیت الله نمرباقر النمر در شهرک آیت الله طالقانی و سپس تا مسجد صاحب الزمان (ع) این شهرک بر دوش مردم شهید پرور و ولایت مدار تشیع شد.
 شهید احمد مکیان یکی از مدافعان بیدار و با بصیرت شهرستان بندرماهشهر، است که با پیوستن به جمع مدافعان حرم زینب کبری(س) پیوسته با شجاعت و مردانگی تمام برای خلق حماسه قدم پیش گذاشت و این شهید والا مقام در سوریه بالبیک گوی به ندای حق به درجه رفیع شهادت نائل شد و رایحه خوش بهشتی اش شهر را فرا گرفت.
مراسم استقبال و تشییع این کبوتر خونین بال با حضور خانواده های معظم شهداء و جانبازان و ایثارگران ، نیروهای نظامی، و انتظامی و سپاهیان و بسیجیان پرشور و انقلابی ، و همه اقشار مختلف مردمی همراه بود.
مدافعان حرم اهل بیت (ع) با شهادت و دلاور مردی هر چه تمام تر برای دفاع از آبرو و حیثیت دین اسلام که قدمتی به طول تاریخ دارد شتافته اند و همچون دیگر شهدای والا مقام و جان بر کف دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از آزادی خود گذشته تا مردم این مرز و بوم به آزادی واقعی دست یابند گفتنی است که زادگاه این شهید بزرگوار ، شهرک آیت اله طالقانی بندرماهشهر بوده و به دلیل اینکه خانواده اش در شهر مقدس قم سکنی گزیده اند پس از تشیع در شهرک آیت اله طالقانی جهت خاکسپاری به شهر مقدس قم انتقال یافت.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*