اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31068
تاریخ انتشار: 1395/03/29 16:11
لائور بولی بازیکن تیم ملی فوتبال زنان فرانسه است. با چشم‌پوشی از بانوان فوتبالیست آمریکایی لائور به عنوان محبوب‌ترین بانوی ورزشکار جهان در صفحات اجتماعی است. FIFA.COM از استراتژی لائور در خصوص بدست آوردن محبوبیتش با او گفت و گو می‌کند.

فوتبالیست زنان فرانسهبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان و به نقل از ورزش بانوان؛ لائور بولی مدافع چپ تیم ملی فوتبال زنان فرانسه است. او ۱۱ دوره برای باشگاه پاری سن ژرمن و دو دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال زنان برای تیم ملی فرانسه به میدان رفته است. لائور علاوه بر اینکه یکی از محبوب‌ترین بازیکنان فوتبال در سراسر جهان است همچنین به ستاره بی چون و چرا در صفحات اجتماعی مثل فیس‌بوک، توئیتر، ایستاگرام و … تبدیل شده. او همواره فیلم‌های آموزشی، پست‌های سرگرم کننده، سلفی صمیمی با هواداران و همچنین متن‌هایی از احساسات خود نسبت به زندگی روزانه‌اش را با مردم به اشتراک می‌گذارد.

FIFA.COM: طرفداران تو در صفحات اجتماعی بسیار بیشتر از مردان فوتبالیستی همچون کورت زوما، جرمی متیو و فیلیپ لام است آیا از استراتژی خاصی در راه این محبوبیت بیش از اندازه در پیش گرفته‌ای؟

لائور بولی:فیلیپ لام؟ نه به هیچ وجه. صادقانه بگویم به آمار و ارقام تعداد دنبال کنندگانم در صفحات اجتماعی چندان نمی‌پردازم. اما از به اشتراک گذاشتن زندگی، علاقمندی هایم و دریافت کردن نظرات خنده‌دار لذت میبرم. اما حدس می‌زنم این مسئله تنها در ورزش بانوان مثبت است.

FIFA.COM:در صفحات اجتماعی با چشم‌پوشی از بانوان فوتبالیست آمریکایی به عنوان محبوب‌ترین ورزشکار جهان شناخته می‌شوی و به طور کلی بعد از الکس مورگان، هوپ سولو، ابی وامباخ، کارلی لوید، مگان راپینوئه، هدر اورایلی، کریستی رامپون و علی کریگر جایگاه نهم را در اختیار داری، آیا احساس می‌کنی به عنوان سفیر فوتبال زنان در دنیا هستی؟

لائور بولی:وقتی این طور صحبت‌ها را می‌شنوم خوشحال می‌شوم اما اینکه به عنوان تاپ ۱۰ ( ۱۰ نفر برتر ) هستم چندان هم برای من بزرگ و مهم نیست. راه خودم را می‌روم و ارتباط نزدیک با مردم و طرفداران را بیش از همه چیز دوست دارم.

FIFA.COM:آیا حمایت مردم در صفحات اجتماعی روی بازی شما در مسابقات تاثیرگذار است؟

لائور بولی:بله که هست. نه فقط در مسابقات بلکه در تمام بخش‌های زندگی. البته همه چیز را باید در حد اعتدال در زندگی داشت. چرا که شبکه‌های اجتماعی هم ممکن است خطرناک باشند.

FIFA.COM:چه نوع رابطه‌ای با هواداران خود داری؟

لائور بولی:به پیام‌هایی که برایم ارسال می‌کنند جواب نمی‌دهم چون اینطور مجبور هستم تمام وقت به پیام‌ها پاسخ دهم. اما عکس‌هایی که با هواداران می‌گیرم و خصوصا دختران کم سن و سال را در صفحات به اشتراک می‌گذارم.

FIFA.COM:اگر می‌توانستی در لیگ فوتبال زنان آمریکا بازی کنی کدام باشگاه را انتخاب می‌کردی؟

لائور بولی:حتما پورتلند تورنس را انتخاب می‌کردم. این باشگاه یکی از بهترین‌ها است و صدر جدول لیگ را در اختیار دارد. دو تن از بهترین دوستانم هم در این باشگاه بازی می‌کنند.

FIFA.COM:رقابت مقبال کدام یک از بازیکنان شما را به چالش می‌کشد؟

لائور بولی:افراد زیادی وجود دارند. اما اولین نفر الکس مورگان.

FIFA.COM:نظرت در مورد کمپین دریافت یکسان ( EqualPay# ) در فوتبال زنان آمریکا چیست؟

لائور بولی:این مسئله در فوتبال زنان آمریکا بیشتر از سایر کشورها به چشم می‌آید. چون فوتبال این کشور را زنان به شهرت جهانی رسانده‌اند و من به آنها حق می‌دهم و حمایت‌شان می‌کنم. اما چه کنیم که حمایت از فوتبال مردان بیشتر و افراد بیشتری برای تماشای مسابقات به استادیوم‌ها می‌روند.

FIFA.COM:آیا امکان برگزاری فوتبال مختلط وجود دارد؟

لائور بولی:نه بعید می‌دانم. سبک بازی زنان و مردان در فوتبال به طور کلی متفاوت است. سریع‌ترین فوتبالیست زنان هم به طور کامل در فوتبال مردان سریع و چابک نیست.

فوتبالیست زنان فرانسه

 

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*