اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31091
تاریخ انتشار: 1395/03/30 03:22
مدافع سابق استقلال تهران به تیم صنعت نفت آبادان پیوست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، عصر شنبه ۱۳۹۵/۳/۲۹ «حنیف عمران‌زاده» مدافع سابق تیم استقلال تهران و تیم ملی ایران با حضور در دفتر مدیرعامل قرارداد یکساله خود را با طلایی‌پوشان به امضا رساند. و طی امروز تا فردا قرارداد خود را در هیات فوتبال آبادان به ثبت می‌رساند. وی سابقه بازی در تیم‌های پاس همدان و ملوان انزلی را نیز در کارنامه خود دارد.
همچنین «سید محسن حسینی» مدافع بلند قامت تیم‌های تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز نیز امروز با مسوولان تیم صنعت نفت به توافق رسید و این بازیکن نیز پیراهن نفت آبادان را در لیگ بر‌تر بر تن خواهد کرد.
«مجتبی ممشلی» دیگر بازیکن نفت آبادان در فصل گذشته نیز امروز با حضور در دفتر مدیرعامل نفتی‌ها قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با آبادانی‌ها تمدید کرد.
نفتی‌ها با سه بازیکن خارجی دیگر نیز به توافق رسیده که هنوز خبر پیوستن این بازیکنان کره‌ای، نیجریه و کامرونی به صورت قطعی به نفت آبادان از سوی این باشگاه اعلام نشده است.


پیش از این محمد شادکام (مهاجم)، محمد پورمحمد (هافبک)، حسین بغلانی (مدافع)، و میلاد جهانی (هافبک)، امیر زلیکانی (مهاجم)، محمد زبیر نیک‌نفس (هافبک)، علی عبداله‌زاده (مدافع)، و مجتبی ممشلی (مدافع) قراردادهای فصل پیش خود را با طلایی‌پوشان تمدید کردند. علاوه بر بازیکنانی که قرارداد خود را تمدید کرده‌اند، حسین ساکی (هافبک و مدافع) نیز به طلایی‌پوشان ملحق شده است.
«نادر دست‌نشان» هدایت تیم صنعت نفت را در لیگ برتر شانزدهم بر عهده خواهد داشت. تمرینات طلایی‌پوشان از ابتدای هفته آینده شروع می‌شود. رقابت‌های لیگ برتر شانزدهم با حضور ۱۶ تیم از روز چهارشنبه ۶ مرداد ماه آغاز خواهد شد. تیم‌های صنعت نفت آبادان، استقلال خوزستان، پرسپولیس تهران، استقلال تهران، تراکتورسازی تبریز، نفت تهران، ذوب‌آهن اصفهان، صبای قم، سایپای البرز، گسترش فولاد تبریز، پدیده مشهد، سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، سیاه‌جامگان مشهد، پیکان تهران، و ماشین‌سازی تبریز در رقابت‌های لیگ برتر فصل ۹۶-۹۵ حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آبادان ؛ صنعت نفت ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*