اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31097
تاریخ انتشار: 1395/03/30 15:18
گفتگو با بازیکن شوشتری و کاپیتان تیم فوتبال جوانان نفت اهواز
زمزه های درباره واگذاری امتیاز پتروکیان به شهرهای دیگر هست که باعث استرس جوانان شوشتری شده از مسئولین خواهش دارم اجازه ندهند تیم از شوشتر خارج شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان؛ نادر زارع زاده بازیکن اسبق فولاد خوزستان و کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال جوانان نفت اهواز که بازیهای درخشانی در این داشت این روزها با پیشنهاداتی از تیم های مختلف دریافت کرده اما بعد از دو فصل در نفت اهواز علاقه مند است یکبار دیگر به تیم فولاد خوزستان ملحق شود .
زارع زاده در ادامه در مورد بی مهری مسئولین شوشتر به فوتبال این شهر گلایه مند شد و خاطرنشان کرد: بعد از اینکه تیم کشت صنعت واگذار شد فوتبال شوشتر به خواب عمیقی فرو رفت و امیدوار شد به تیم های پتروکیان و استقلال شوشتر توجه داشته باشند و اجازه ندهند این دو تیم هم به سرنوشت کشت صنعت دچار شوند.
نادر زارع زاده ملی پوش سابق خوزستان در رده نوجوانان حاج علی سویلمی مدیر و حاج مطیر میاحی معاونت  تیم های پایه فولاد خوزستان را از فعالان واقعی فوتبال خوزستان دانست و افزود:بی شک اگر فولاد خوزستان به این جایگاه مهم در فوتبال پایه دست یافت قطعا از زحمات این دو بزرگ مرد فوتبال خوزستان می باشد.
بر این اساس فیروز بیگلری خبرنگار ما پای صحبت این بازیکن نشست و گفتگوئی اختصاصی با وی انجام داد .
🔸عصر جهان:خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟
🔻نادر زارع زاده هستم متولد 1375 از شهرستان شوشتر
 🔸عصر جهان:در مورد علاقه مندی ات به فوتبال بگوید چرا رشته فوتبال را انتخاب کردید؟
🔻زارع زاده:از بچگی مثل تمام بچه های خوزستان عاشق فوتبال بودم تا اینکه از 8سالگی وارد باشگاه اتحاد شوشتر شدم و در ده سالگی به عضو باشگاه فولاد شدم تا فوتبالم را در این باشگاه  ادامه بدهم .
🔸عصر جهان:در چه تیم های حضور داشتید و چه مقام های کسب کردید؟
🔻زارع زاده: 6سال در آکادمی فولاد خوزستان حضور داشتم که حاصلش سه نایب قهرمانی و  دو مقام سومی بود 2سال نیز با جوانان نفت اهواز در لیگ برتر جوانان حضور داشتم درسال 91 در مسابقات دانش آموزی کشور همراه با تیم خوزستان بودم و به مقام سومی رسیدم.


🔸عصر جهان:بعد از چند سال حضور در فولاد خوزستان چطور شد سر از تیم نفت اهواز در آوردید؟
🔻زارع زاده:بعد از اینکه در فصل 91.92همراه با نوجوانان فولاد به مقام دومی کشور رسیدیم فصل بعد در رده جوانان از سوی آقای احمد پور از لیست جوانان کنار گذاشته شدم همان سال باوجود اینکه از تیم های اصفهانی پیشنهاد داشتم اما تصمیم گرفتم به نفت اهواز بروم که جا دارد از آقایان سیروس کرد و سهراب میرزاخانی و کل مجموعه ی نفت اهواز تشکر کنم که واقعا یک کارخانه بازیکن سازی را تشکیل دادند و با وجود اینکه تیم بزرگسال ندارند اما بدون هیچ چشم داشتی به جوانان خوزستانی خدمت میکنند که خوشبختانه با حضور هدایت یزدی و احسان طبیبی و همچنین ناصر مطلق زاده این مجموعه امسال قوی تر شده است.
🔸عصر جهان:در مورد سوابق ملی خود توضیح دهید؟
🔻زارع زاده: در سال 89توسط آقای قنبر پور به تیم ملی نونهالان دعوت شم که متاسفانه در آن سال به دلیل مشکلات مالی، تیم نونهالان در تورنمنت خاصی شرکت نکرد .به همین خاطر مارا به تیم ملی نوجوانان انتقال دادند تا زیر نظر علی دوستی مهر کار خود را ادامه دهم پس از اردوهای مختلف موفق نشدم با تیم ملی به مسابقات آسیایی سپس جام جهانی نوجوانان راه پیدا کنم و با صلاح دید کادر فنی از فهرست بازیکنان خط خوردم.
🔸عصر جهان:با توجه به فصل نقل انتقالات فوتبال آیا پیشنهادی داشته اید؟
🔻زارع زاده: در رده های پایه زیاد به بازیکنان پیشنهاد نمیدهند اما چند تیم مدنظرم هستند امیدوارم بهترین انتخاب را کنم و جائی بازی کنم که پیشرفت کنم.


🔸عصر جهان:شوشتر بازیکنان زیادی را به فوتبال کشور معرفی کرده است و امسال نیز پتروکیان شوشتر در لیگ دو کشور حضور داشت آیا این شهر به خواسته فوتبال خود رسید؟
🔻زارع زاده:خوشبختانه استعداد های زیاد درشوشتر هستند اما متاسفانه امکانات اصلا درحد واندازه  اسم شوشتر و بازیکنان نیست با وجود اینکه اکثرا جوانان شوشتر به سمت فوتبال گرایش دارند اما یک زمین چمن خوب درشهر نیست امیدوارم مسئولین رسیدگی کنند تا بازیکنان بیشتری به فوتبال معرفی شود اما درخصوص تیم پتروکیان باید بگویم که زمزه های درباره واگذاری امتیاز به شهرهای دیگر هست که باعث استرس جوانان شوشتری شده از مسئولین خواهش دارم اجازه ندهند تیم از شوشتر خارج شود چون بعد از کشت صعنت که روزهای خوبی درلیگ 1کشور و جام حذفی داشت فوتبال شوشتر به خواب عمیقی فرو رفت اما با حضور پتروکیان در لیگ 2 کشور و استقلال در لیگ3 فوتبال جان دوباره ای درشوشتر گرفت.
🔸عصر جهان:چرا فصل گذشته علیرغم تجربه خوبی که داشتید به تیم پتروکیان نیامدید؟
🔻زارع زاده:پیشنهاداتی داشتم اما باتوجه به اینکه سنم به تیم ملی جوانان می خورد به امید دیده شدن از سوی مربیان تیم ملی لیگ جوانان را انتخاب کردم تا بیشتر خودم را نشان دهم اما متاسفانه بنا به هر دلیلی مربیان تیم ملی بازی های ما را تماشا نکردند.
🔸عصر جهان:قصد بازگشت به فولاد خوزستان را ندارید؟
🔻زارع زاده:بله صد درصد چون   فولاد خانه ی دوم من است و  از 10سالگی در کمپ فولاد زندگی کردم و روزهای خوبی را سپری کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم با مربیان با دانش و خوبی کار کردم از جمله ناصر چال اشتری .امیر علاف پور ،حمید نادریان فر، موسی سواری، علی اسکندری،که جادارد از این عزیزان تشکر کنم.


🔸عصر جهان:آرزوی فوتبالی نادر زارع زاده چیست؟
🔻زارع زاده:آرزوی هر فوتبالیستی پوشیدن پیراهن تیم ملی است و بازی در اروپا که انشالله بتوانم به خواسته ام برسم.
🔸عصر جهان:الگوی اخلاقی و فنی ات کدام بازیکن است؟
🔻زارع زاده:قطعا الگوی اخلاقی هر مسلمانی حضرت علی (ع)است اما الگوی فوتبالی ام مارسلو می باشد
🔸عصر جهان:در مورد فوتبال پایه خوزستان هم صحبت کنید شرایط فوتبال پایه در استان را چطور ارزیابی میکنید؟
🔻زارع زاده:خدا را شکرنسبت به استان های دیگر در سطح بالایی هستیم و تیم های پایه نتایج قابل قبولی درکشور کسب میکنند و درچند سال اخیر نظارت مربیان خیلی بهتر شده و بازیکنان بیشتری به تیم های بزرگسال تزریق شدند که این نوید روزهای خوبی برایپیشرفن فوتبال خوزستان می دهد .
🔸عصر جهان:فوتبالت را مدیون چه کسانی می دانید؟
🔻زارع زاده:آقایان  امیر علاف پور،عباس زیوه دار ،ناصرچال اشتر،حمید نادریان ،موسى سواری،علی اسکندری،سیروس کرد ،علی زواری و محمد کاظم همتی،  زحمات زیادی برای من کشیدند و فوتبالم را  مدیون این عزیزان هستم و چیزهای زیادی درکنارشون یاد گرفتم امیدوارم روزی قدر دان زحمتشان باشم.


🔸عصر جهان:در مورد شیر یرین ترین و تلخ ترین خاطره ورزشی ات بگوید؟
🔻زارع زاده:شیرین ترین خاطره ی ورزشی ام دعوت به اردوی تیم ملی برای اولین باربود اما تلخ ترین حذف درمرحله ی 1چهارم نهای لیگ برتر نوجوانان با فولاد بود .
🔸عصر جهان:در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟
🔻زارع زاده:در پایان تشکر میکنم از تمام کسانی که بدون چشم داشت برایم زحمت کشیدن از پدر و مادرم تشکر میکنم که همیشه کنارم بودند و ازشما جناب بیگلری خبرنگار و گزارشگر ارزنده فوتبال ایران که تلاش میکنید و وقت میزارید تا بازیکنان پایه خودشان را معرفی کنند تشکر و قدرانی کنم واقعا کمتر کسی پیدا می شود که اینگونه به فوتبال و بازیکنان پایه اهمیت دهند همچنین از حاج علی سویلمی و حاج مطیر میاحی هم تشکر ویژه ای دارم پایه فولاد خوزستان مدیون این دو مرد واقعی فوتبال فولاد خوزستان است و اگر پایه فولاد و بزرگسال این باشگاه جایگاهی به دست آورده بی شک مدیون این دو بزرگ مرد واقعی فوتبال خوزستان است .
تهیه مصاحبه ازفیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*