اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31104
تاریخ انتشار: 1395/03/30 19:18
تاکید رییس جمهوری بر رعایت اعتدال در همه امور، استفاده از نیروهای شایسته و توجه به همه اقوام

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان،علی گلمرادی نماینده مردم شریف بندر ماهشهر، امیدیه و هندیجان در گفتگوی اختصاصی با ناصر حکیمی خبرنگار ما ضمن تائید خبر استانداری دکتر شریعتی افزود:باتوجه به شخصیت و سوابق ارزشمند دکتر شریعتی در پست های اجرائی نمایندگان استان از انتصاب ایشان حمایت نمودند و در ضیافت افطاری این موضوع را اعلام داشتند.و  امیدوارند استاندار جدید خوزستان بتواند مشکلات و معضلات استان را با بهره وری صحیح از امکانات موجود و افزودن امکانات جدید برطرف نمایند.
شایان ذکر است هیأت وزیران در جلسه خود به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رییس جمهوری، به آقای غلامرضا شریعتی به عنوان استاندار جدید استان خوزستان رأی اعتماد داد و از خدمات آقای مقتدایی استاندار پیشین قدردانی کرد.
رییس جمهوری، استان خوزستان را از مهم‌ترین و راهبردی‌ترین استان‌های کشور دانست که از جهات متعددی دارای اهمیت ویژه بوده و به علت برخورداری از ظرفیت‌های فراوان، مستعد پیشرفت بیشتری است.
غلامرضا شریعتی که از چهره های حامی دولت در انتخابات سال۹۲ بود و در دولت دوم اصلاحات از سال ۸۰ تا ۸۴ به عنوان مدیرکل سیاسی و انتظامی و معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان فعالیت می کرد.
وی دارای تحصیلات دکترای پی اچ دی در رشته تخصصی ژنتيک انسانی است.
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان شادگان، مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان ماهشهر، قائم مقام و معاونت پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور، عضو هیئت تخلفات اداری دانشگاه، مدیرکل سیاسی و انتظامی استانداری خوزستان، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان، سرپرست استانداری خوزستان در مقاطع مختلف در غیاب استاندار، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور و معاونت سیاسی استانداری خوزستان در کارنامه کاری شریعتی دیده می شود
سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ بود که مقیمی معاون وزیر کشور با حضور در استانداری خوزستان به صورت ناگهانی حکم عزل عبدالحسن مقتدایی استاندار سابق خوزستان که از محبوبیت بالایی برخوردار بود را به همراه آورد و مراسم تودیع وی را برگزار کرد. همان روز فرج الله خبیر به عنوان سرپرست استانداری خوزستان منصوب شد و تا به امروز این سرپرستی ادامه داشت. خبیر همزمان معاون سیاسی استانداری خوزستان نیز بود که از امروز باید به این سمت بازگردد.


 



کانال تلگرام عصر جهان


محمد
|
Iran
|
1396/09/11 23:56
  +2

  -0
پاسخ
استانندارخوزستان یک ...... به تمام معناست
حاج هوشنگ عبادی
|
Iran
|
1397/08/14 10:32
  +0

  -1
پاسخ
آقا دکتر عزیز من از نیروهایی بسیج واه سپاه هستم که در سال 94 بازنشستگی شدم وبا بچه های باز نشسته شرکتی زدیم مدتی در امر پاکسازی میدان های مین کار کردیم ولی الان دو سال است که بیکار هستیم وتو ا. نمندی در هر امور کارها تجربه داریم ولی چون پارتی نداری فقط وعده می دهند از آن برادر بزرگوار تقاضا دارم مثل همیشه که بد از خدا پشتیبان ما بودید نظری فرمایید

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*