اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31117
تاریخ انتشار: 1395/03/31 02:43
.... و تو چه می‌دانی که زندگی با خاطرات دیروزت، در کنج تنهایی و غربت یعنی چه؟!!!!!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، روز یکشنبه 30 خرداد به همراه جمعی از رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین به دیدار جانبازان دارای ضایعه نخاعی بستری در آسایشگاه جانبازان آمدیم.
مجید شریفی یکی از رزمندگان قدیمی گردان امیرالمومنین خبرنگار ما در این خصوص گفت: تقریبا در سطح استان خوزستان یکصد نفر از این عزیزان با مشکلات حاد ناشی از آسیب های دوران جنگ دست و پنجه نرم می کنند  که اموراتشان توسط هیاتی متشکل از آقایان سیروس عاقلی،عبدالعلی ذاکری،محمد راکی،کریم سواری و فریدون غلامی , پیگیری می شود.
شریفی افزود: این جانبازان دارای صدمات نخاعی در آسایشگاهی در محل اداره بنیاد شهید منطقه دو اهواز  بصورت شبانه روزی بستری هستند.


وی ادامه داد: البته تعدادی از این عزیزان با وجود درگیر بودن مداوم و مستمر با این ضایعات در زمینه های فرهنگی، اجتماعی،ورزشی و...  در سطح جامعه فعالیت مؤثری دارند و در رفت و آمد های خود با مشکلاتی همانند عدم مناسب سازی معابر شهری،عدم پوشش کامل داروهای مورد نیاز و حیاتی در بیمه پایه و تکمیلی،عدم وجود خودروهای عمومی جهت ترددهای درون شهری، هزینه های بالای مصرف آب و برق بدلیل شرایط خاص این عزیزان،عدم وجود سطح شیب دار در ساختمانهای اداری، درمانی.......روبرو هستند. که جا دارد مسئولین جهت رفع این موانع اقدام نمایند
برای سلامتی همه بیماران وجانبازان انقلاب اسلامی صلوات
پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان:یاد شهید عزیز حاج اسماییل شهاب طرفی(جانبازقطع نخاعی از ناحیه گردن) که چند روزیست از میان ما رفت و دعوت حق را لبیک گفت گرامی میداریم.

شفای همه بیماران و جانبازان ارزشمند انقلاب اسلامی صلوات، و یادشان تا همیشه جاویدان، و راه‌شان پر رهرو و


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*