اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31167
تاریخ انتشار: 1395/04/01 17:42
.

عصرجهان:شهر آبادان، سالهای سال پویاترین و زیباترین گلف را در کشور پهناورمان ارائه می داد و تا قبل از آغاز جنگ تحمیلی به جرات می توان گفت به همراه شهر مسجدسلیمان و اهواز جزو برترین ها بود. اگر گذری به تاریخچه گلف استان و آنان درکشور بیندازیم، خواهیم دید که آبادان چه نقشی در گلف و تیم های ملی در رده های مختلف داشته است.
اما امروز، تنها یادی از آن گلف بزرگ باقی ماند. با پایان جنگ تحمیلی و بازگشت مردم به شهر و تا به امروز گلف در آبادان نتوانسته چون گذشته پای بگیرد و زندگی عادی خود را دوباره شروع کند، آدم های عاشق و دلسوز کماکان حاضرند اما امکانات بسیار کم و فقیرانه است.
وقتی مشاهده می کنیم گلف آبادان فاقد زمین است، جز سر در گریبان بردن و گریستن کاری نمی توانیم انجام دهیم. البته ناگفته نماند اداره ورزش و پالایشگاه آبادان اخیرا در اقدامی بسیار خوب و در جهت رشد و اعتلای گلف این شهر و فراهم نمودن هر چند ناچیز امکانات قدم
هایی مثبت برداشته اند و این مایه امیدواری است که در آینده ای نه چندان دور گلف آبادان در رقابت های لیگ برتر کشور حاضر شود. در این راستا و در کنار مجموعه پالایشگاه نفت آبادان نیز می تواند مثمر فایده باشد.امیدواریم با نگاه حمایتی مسولان دیگر ورزش آبادان و حتی خرمشهر به دوران درخشان گذشته بازگردد.

برچسب ها:
گلف ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*