اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3126
تاریخ انتشار: 1393/10/03 16:12
استاندار کهگیلویه و بویراحمد
طرح آبرسانی به لیکک، احداث سد ایلی آباد و بهسازی دو راهی بهبهان- لیکک به ماغر را از مهمترین طرح های عمرانی در دست اجرای این شهرستان اعلام کرد.

به گزارش عصرجهان از محل فرمانداری بهمئی دکتر خادمی که از صبح امروز به همراه تعدادی از معاونین و مدیران کل حوزه ستادی استانداری و مدیران کل ادارات در شهرستان بهمئی حضور یافت و به بررسی  پروژه عمرانی این شهرستان  به به منظوز تخصیص اعتبار در سال جدید عمرانی پرداخت. دکتر خادمی در این جلسه که ساعتی قبل آغاز گردید عنوان نمود میزان اعتبار پیش بینی شده و یا تخصیص یافته برای طرح های عمرانی شهرستان بهمئی را درسال جاری و از محل های مختلف شامل دو درصد نفت، ماده 18، ملی استانی شده و استانی افزون بر 230 میلیارد ریال است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این میزان اعتبار پیش بینی شده برای طرح های عمرانی بهمئی هشت درصد کل اعتبارات عمرانی استان را در سال 93 شامل می شود.


دکتر خادمی با تاکید بر اینکه اولویت تخصیص اعتبار با طرح های عمرانی با پیشرفت فیزیکی بالای 80درصد است، یادآور شد: یکی از ایرادها و اشکالات اساسی در روند کند طرح های عمرانی در سطح استان خرد کردن اعتبارات است.

وی طرح آبرسانی به لیکک، احداث سد ایلی آباد و بهسازی دو راهی بهبهان- لیکک به ماغر را از مهمترین طرح های عمرانی در دست اجرای این شهرستان اعلام کرد.

بررسی 84پروژه عمرانی شهرستان بهمئی هم اکنون با حضور سید موسی خادمی استاندار، معاونان ، جمعی از مدیران ستادی، حجت الاسلام بزرگواری نماینده مردم این شهرستان در مجلس و بیش از 30 مدیر اجرایی کهگیلویه وبویراحمد در حال انجام است.




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*