اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31295
تاریخ انتشار: 1395/04/08 17:25
این هافبک سرعتی و 24 ساله فصل گذشته در ۳۲ مسابقه برای تیم خود به میدان رفته است با عقد قراردادی به جمع طلایی‌پوشان صنعت نفت آبادان پیوست.

به گزارش ناصر حکیمی خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان، هافبک سرعتی و 24 ساله فصل گذشته ایرانجوان بوشهر با عقد قرار دادی یکساله به جمع طلایی‌پوشان  آبادان  پیوست.
مصطفی احمدی متولد ۱۳۷۱ هافبک سرعتی تیم ایرانجوان بوشهر که فصل گذشته در ۳۲ مسابقه برای تیم خود به میدان رفته است  با حضور در دفتر مدیرعامل باشگاه و امضای قرارداد به جمع طلایی‌پوشان  صنعت نفت آبادان پیوست.
پیش از این محمد شادکام (مهاجم)، محمد پورمحمد (هافبک)، حسین بغلانی (مدافع)، میلاد جهانی (هافبک)، امیر زلیکانی (مهاجم)، علی عبداله‌زاده (مدافع)، و مجتبی ممشلی (مدافع) قراردادهای فصل پیش خود را با طلایی‌پوشان تمدید کردند. علاوه بر بازیکنانی که قرارداد خود را تمدید کرده‌اند، حنیف عمران‌زاده (مدافع)، حسین ساکی (هافبک و مدافع)، و حکیم نصاری (هافبک) نیز به طلایی‌پوشان ملحق شده‌اند. و محسن ربیع خواه  ،جعفر بذری ،محمود تیغ نورد از جمع طلائی پوشان آبادان جدا شدند
خبرنگار ما گزارش داد: حسین ساکی هافبک مدافع تیم ملی جوانان ایران که به تازگی در فصل نقل‌و‌انتقالات به طلایی‌پوشان آبادانی ملحق شده است در ترکیب ثابت تیم ملی و در مسابقه‌ای دوستان در مقابل تیم هولشتاین کیل آلمان به میدان رفت. این مسابقه با پیروزی پر گل ۴ بر صفر به سود تیم ملی جوانان ایران همراه بود.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*