اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31298
تاریخ انتشار: 1395/04/08 17:48
بازیکن بهبهانی نوجوانان فولاد خوزستان:
مجتبی بیاور: فوتبال را از مدرسه فوتبال حرفه ای بهروز پاک نیت آغاز کردم و چند سال پیاپی در تیم برق بهبهان زیر نظر بهروز پاک نیت در لیگ استان بازی کردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، مجتبی بیاور بازیکن متولد شهرستان بهمئی و ساکن بهبهان تیم فوتبال نوجوانان فولاد خوزستان که با این تیم موفق به کسب قهرمانی و آقای گلی در لیگ برتر ایران شده پاسخگویی سوالات فیروز بیگلری خبرنگار ما شد.
بیاور که در شهرستان بهمئی به دنیا آمد و در بهبهان رشد کرد دوست دارد آنقدر در فولاد بماند تا لقب پسر فولاد بگیرد.
بازیکن بهبهانی فولاد خوزستان در ادامه خواستار توجه و حمایت مسئولین از فوتبال این شهر شد و افزود: بهبهان سرشار از استعدادهای فراوانیست که اگر توجهی به فوتبال این شهر داشته باشند قطعا حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.


عصر جهان:ابتدا خودتان را به طور کامل معرفی کنید؟
بیاور: مجتبی بیاور هستم متولد 1379 شهرستان بهمئی و بزرگ شده بهبهان هستم.
عصر جهان:چی شد که سمت فوتبال آمدید؟
بیاور:علاقه فردی و تشویق خانواده که دوست داشتند من به ورزش مورد علاقه ام ادامه بدهم.
عصر جهان:فوتبالت را از چه تیمی آغاز کردید و از سوابق خود در تیم های که بازی کردید و چه عناوینی را کسب کردید؟
بیاور:فوتبال را از مدرسه فوتبال حرفه ای بهروز پاک نیت آغاز کردم و چند سال پیاپی در تیم برق بهبهان زیر نظر بهروز پاک نیت در لیگ استان بازی کردم و یک سال هم در رده نونهالان قهرمان استان شدیم سپس به تیم  نفت و گاز گچساران پبوستم و یک سال در این تیم حضور داشتم.


عصر جهان:چی شد که فولاد خوزستان را برای ادامه فوتبالت انتخاب کردید؟
بیاور:پیوستن به فولاد یکی از آرزوهایم بود چون آکادمی  فولاد خوزستان یکی از بهترین آکادمی های در ایران است به همین خاطر سعی کردم که فولاد را برای ادامه کارم انتخاب کردم
عصر جهان:چه تفاوتی بین فولاد خوزستان با دیگر تیم های پایه خوزستان و ایران میبینید؟
بیاور:فولاد خوزستان از نظر امکاناتی که دارد از بقیه تیم های پایه خوزستان جدا میکند و در ایران شاید تیم هایی مانند سپاهان و ذوب آهن اصفهان توانایی ایجاد چنین امکانتی را داشته باشند.
عصر جهان:از قهرمانی فصل گذشته با تیم فولاد خوزستان صحبت کنید؟
بیاور:به نظر من فصل گذشته که تیم نوجوانان زیر نظر آقای سواری بود پیش بینی خود من جزء چهار تیم  اول باشیم چرا که مربی با صلابتی و با دانشی بودند و توانایی قهرمان کردن فولاد را داشتند از جمله برخوردی که با بازیکنان داشتند از مهمترین شاخصه قهرمان شدن تیم بود.


عصر جهان:در مورد فوتبال در بهبهان توضیح دهید؟
بیاور:امروز فوتبال در بهبهان خدا را شکر با تشکیل و راه اندازی چند مدرسه فوتبال از سوی مربیای کاردان شهرستان رو به ترقی میباشد اما به نظر من بهبهان بازهم از نظر امکانات و چیزهایی که بهش نیازمند هستند در جهت پرورش و ساخت بازیکن دچار افت شده و از مسئولین بهبهان و استان  خواستارم نگاه و توجه به فوتبال بهبهان داشته باشند،البته به این نکته هم اشاره کنم بهبهان یکی از شهرهایی میباشد که از نظر مربیان کاربلد به دور میباشد
عصر جهان:چه توصیه ای به مسئولین بهبهان و استان دارید؟
بیاور:توصیه دارم که نگاهی هم به بازیکنان با استعداد بهبهانی و روستاهای اطراف بهبهان داشته باشند به نظر من بهبهان یکی از شهرستان هایی است که سرشار از بازیکنان با استعداد میباشدکه نیاز به امکانات کافی دارد.
عصر جهان:فوتبالت را مدیون چه کسانی می دانید؟
بیاور:چند مربی بود که کمکی شایانی در پشرفت فوتبالم داشتند اما آقای بهروز پاک نیت حق پدری بر گردنم دارد و واقعا زحمات بسیاری برایم کشیدند هم چنین آقای یزدان شناس که برای رسیدنم به اهدافم خیلی برایم زحمت کشیدند که جا دارد از این عزیزان تشکر کنم. آقای سواری نیز یکی از بهترین مربیان ایران محسوب می باشد که اخیرا با حضور در کادر بزرگسالان فولاد به حق خود رسید که جا دارد این موفقیت را به وی تبریک بگویم  
عصر جهان:امسال توانستید آقای گل لیگ برتر کشور شدید برای فصل آینده چه تصمیمی خواهید گرفت؟
بیاور:سعی میکنم تا زمانیکه نیاز داشته باشند در فولاد باشم و زیر نظر مربیان کاردان فوتبالم را ادامه دهم و تلاشم را میکنم بتوانم سالها در فولاد بازی کنم در واقع با ماندن زیاد دوست دارم پسر فولاد باشم .
عصر جهان:آرزوی فوتبالی مجتبی بیاور چیست؟
بیاور:خوب آرزوی هر بازیکنی رسیدن به تیم ملی است دارم انشالله با درخشش در فولاد خوزستان بتوانم به آرزوی خود برسم.
عصر جهان:الگوی اخلاقی و فنی ات در ایران و خارج از کشور کدام بازیکن است؟
بیاور:در ایران  فرهاد مجیدی و در خارج از کشور نیز رونالدینهو
عصر جهان:در مورد تلخ ترین و شیرین ترین خاطره ات بفرماید؟
بیاور:خاطره تلخ ترجیع میدم صحبتی نکنم اما شیرین ترین خاطره  فوتبالی من هم امسال توانستم نظر آقای سواری را نسبت به خودم جلب کنم و به عضویت فولاد در بیام و خوشبختانه توانستیم قهرمان شویم
عصر جهان:در پایان چه صحبتی خواهید داشت؟
بیاور:در پایان از همه  کسانی که به هر طریقی پشتیبان ام بودند و زحمت کشیدند دست تک تکشون رو میبوسم به خصوص پدر و مادرم که واقعا تا الان هیچ چیزی برایم کم نذاشتند و درپایان ارزو دارم که یک روز بتوانم در بزرگسالان فولاد بازی کنم .
همچنین تشکر ویژه ای از شما جناب بیگلری خبرنگار خوشنام و دوست داشتنی که این روزها برای فوتبال خوزستان در سنین پایه وقت می‌گذارید تشکر و قدرانی کنم سپس از همکاران پرتلاشتان در سایت وزین عصر جهان سپاسمند باشم .
گفتگو از فیروز بیگلری خبرنگار عصر جهان


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*