اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31300
تاریخ انتشار: 1395/04/08 23:38
استاندار دو تن از مدیران خود را به منظور عیادت و بررسی وضعیت ایشان به بخش ای سی یو فرستاده اند

عصرجهان/محمدی تبار
شب قدر بود …. که فهمیدم خانم مهندس آذر شجاعی ریس سازمان نظام مهندسی کشاورزی ، منابع طبیعی و آبخیزداری استان بعلت سکته در بخش آی سی یو بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به کما رفته و با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

خانم شجاعی از اولین مدیران بخش غیره دولتی در دولت تدبیر و امید است که با دست خالی و اما با کوله باری از ۳۰ سال تجربه و خدمت صادقانه در جهاد کشاورزی، سکان هدایت سازمان نظام مهندسی را ( با همه مشکلات و چالشهایش) ، طی یک فرایند دمکراتیک ، بعهد گرفت و پاک ، بی ریا و بی طمع به مادیات و زد و بند های رایج،  به کار و تلاش در ارایه خدمات فنی ، تخصصی و نظارتی در بخش کشاورزی همت گمارد.
به بیمارستان شهید بهشتی مراجعه کردم تا احوال ایشان را جویا شوم…
گر چه میانه ای خیلی هم با ایشان و مدیریت شان نداشتم….
اما بر حسب اخلاق کار جمعی و همکار بودن …  رفتم…
آنجا با خانواده اش همدردی نمودم.
دیدیم که(استاندار) دکتر سید موسی خادمی دو تن از مدیران خود را به منظور عیادت و بررسی وضعیت ایشان به بخش ای سی یو فرستاده اند… و به جد پیگیری فرایند درمان و بهبودی ایشان هستند و همچنین رئیس و یکی دو معاون سازمان جهاد کشاورزی …
کمی امیدوار شدم که حس انسان دوستی و خداپرستی همچنان پا برجاست….

اما امروز
یکی از دوستان با من تماس داشتند که فردا جلسه سازمان نظام مهندسی کشاورزی است برای تعین تکلیف ریاست و جانشین و انجام اموارات روزمره….؟؟!!!
بسیار تاسف خوردم…. و بسیار ناراحت شدم … که در شبهای شهادت اسوه عدالت که “حکومت داری” را کمتر از :آب بینی بزعاله ای” می دانست بر ما چه شده است ؟ که شیعه علی (ع) باشیم و در ایام سوگواری اش، این چنیین اخلاق شعیه بودن و انسانیت را نادیده بگیریم…
بجای دعا برای سلامتی یک انسان ،
به جای عیادت و همدردی با خانواده و فرزندان زنی که جای مادرمان است و رییس مان و….
بیاییم به فکر جانشین ریاست های بی ارزش باشیم؟؟
تا آنجا که من فهم دینی دارم؛ خداوند تبارک و تعالی در هنگام مرگ به اندازه زمان بین دم و بازدم نفس کشیدن آدمی، مهلت به انسان نمی دهد….
و شاید آن مادری که به خاطر فشار کا ر و…. امروز در بستر مرگ و کماست، به حکم پروردگار زمان مرگش خیلی دور تر از زمان مرگ من و ما باشد.
بارپروردگارا
به فرق شکافته مولایمان علی (ع) قسمت می دهیم ؛
تمامی بیماران این خاک را شفای عاجل بفرما…..


عضو سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*