اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31301
تاریخ انتشار: 1395/04/08 23:48
دکتر سید موسی خادمی:مقام معظم رهبری فرموده‌اند ناامید کردن مردم در جامعه بزرگترین خیانت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان، بنا به اطلاع قبلی روابط عمومی استانداری امشب دکتر سید موسی خادمی در ضیافت افطاری میزبان مدیران رسانه ها و خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
خبرنگار ما افزود: علاوه بر استاندار فتاح محمدی معاونین سیاسی-امنیتی،نیک اقبالی عمرانی، محنائی پشتیبانی-اقتصادی استاندار و دکتر رضا دهبانی پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی از مسؤولان ستادی استانداری حضور داشتند.
دکتر خادمی در این ضیافت افطاری اظهار داشتند توقع نداریم که رسانه ها مبلغ دولت باشند اما انتظار می رود با دیدی همه جانبه نگر و منصفانه به قضاوت بنشینند.
وی حذف بنر ناامیدی را یکی از کارکردهای  رسانه ها دانست و باید امید به آینده را زنده نگه داشت.
این مسؤول ارشد اجرایی به سفر هیأت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اشاره و تبیین کرد: در آستانه سفر دولت به استان هستیم و باید سعی کنیم که خواسته‌های استان را مطابق قانون مطرح کنیم تا دستاوردی به همراه داشته باشد.
وی از رسانه‌ها خواست تا برای برگزاری یک سفر موفق در استان اقدام کرده و همه کاری کنیم که ذره‌ای از اعتبار استانمان کاسته نشود.
رضا دهبانی‌پور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  هم در این ضیافت افطاری گفت:پایگاهها خبری باید به سمت مجوزدار کردن حرکت کنند چون  در صورت مجوزدار نشدن، مشکلات آن‌ها برطرف نمی شود.
وی ادامه داد:برنامه‌ریزی وزارت ارشاد به گونه‌ای است که در آینده سایت‌های مجوزدار نیز مانند رسانه‌های مکتوب یارانه دریافت خواهند کرد و این موضوع اکنون در دست مطالعه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از مشکلات  رسانه های مکتوب و روزنامه ای را  مربوط به ارائه مستقیم آگهی‌ها از سوی ادارات به مطبوعات دانست و افزود:در روش‌های فعلی ممکن است مفسده‌هایی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: با توزیع عادلانه آگهی‌ها همه مشکلات در این زمینه برطرف خواهند شد.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*