اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31304
تاریخ انتشار: 1395/04/09 03:29
دو بازیکن پرسپولیس در سوپر لیگ ترکیه
دو بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس رسما به تیم فوتبال ریزه اسپور ترکیه پیوستند.

عصرجهان:دو بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس رسما به تیم فوتبال ریزه اسپور ترکیه پیوستند.
بر این اساس این دو بازیکن که چند روز پیش به ترکیه سفر کرده بودند، با این باشگاه به توافق رسیدند و از فصل آینده پیراهن این تیم ترکیه‌ای را بر تن خواهند کرد.
در توئیت این باشگاه نام رامین رضائیان درج شده که به این تیم پیوسته است.
ورزش سه هم در این باره نوشت: در حالی که تمام اخبار روزهای اخیر پرسپولیس را مهدی طارمی و رامین رضاییان به خود اختصاص داده بودند این دو بازیکن امروز در اقدامی غافلگیرکننده قرارداد رسمی خود را با ریزه اسپور به امضا رساندند تا شوک بزرگ را به پرسپولیس وارد کنند.
مهدی طارمی که پیش از سفر به ترکیه با حضور در دفتر باشگاه اعلام کرده بود موافقت ابتدایی خود را با حضور در فصل آتی انجام داده است و رامین رضاییان نیز به زعم پرسپولیس با توجه به قرارداد دوساله اش باید در این تیم حضور می یافت اما تمام نقشه های مسوولان این باشگاه با عقد قرارداد رسمی این دو بازیکن با ریزه اسپور ترکیه نقش بر آب شد و باید دید آنها چه واکنشی در قبال این قضیه خواهند داشت.
برانکو درباره نحوه جدایى رامین رضائیان و مهدی طارمی گفت: این دو با این اتفاق تمرکز و وقت پرسپولیس را گرفتند و افزود: در این زمینه خیلى دوست ندارم حرف بزنم. این دو از ستاره هاى فصل گذشته پرسپولیس هستند و ما یک فصل خوب را در کنار هم پشت سر گذاشتیم. لحظه هاى خوبی داشتیم و مى توانستیم جام را بالاى سر ببریم. به هرحال نقصان هایى هم وجود دارد و من فقط به این نکته اشاره مى کنم که کاش رامین و مهدى جنتلمنانه تر رفتار مى کردند و مردانه با هواداران وداع می گفتند.
وى ادامه داد: ما وقت زیادى را پاى جدایى این دو از دست دادیم در حالى که مى شد خیلى دوستانه رفتار کرد و دیگران را از تصمیم آگاه کرد و براى پیشرفت مسیر تازه را در پیش گرفت و من این را درک میکنم. بازیکنان به دنبال پیشرفت و پول بیشتر هستند و این مساله باید در مسیر درست قرار گیرد. من متاسفم که این در ستاره اکنون دچار خشم طرفداران هستند.

 



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*