اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3131
تاریخ انتشار: 1393/10/03 23:13
مدیر کل راه و شهر سازی کهگیلویه و بویراحمد
مهندس جهنگیری بعد از اتمام جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان بهمئی بیان داشتند از محل اعتبارات ماده 180 هشت میلیارد ریال به راه های روستایی بهمئی اختصاص یافت.

مهندس ممتاز جهانگیری  مدیر کل راه و شهر سازی کهگیلویه و بویراحمد صبح چهارشنبه به همراه معاونین خود در حوزه های فنی و مدیریت راه ها در شهرستان بهمئی حضور یافته و از پروژه چهارخطه ورودی لیکک بازدید نمودند.

مهندس جهانگیری عصر روز چهارشنبه در جلسه بررسی پروژه های عمرانی شهرستان بهمئی به ریاست دکتر خادمی استاندار در محل فرمانداری بهمئی حضور یافتند. در این جلسه تصمیماتی در خصوص  تخصیص اعتبارات اتخاذ گردید.

مدیر کل راه و شهر سازی کهگیلویه و بویراحمد بعد از اتمام جلسه در گفت و شنود اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان بیان داشتند از محل اعتبارات ماده 180 هشت میلیارد ریال  به راه های روستایی بهمئی اختصاص یافت.

مهندس جهانگیری ادامه دادند تا پایان امسال از پروژه چهار بانده ورودی لیکک بهره برداری می شود.

وی در پایان این گفتگو از پیشرفت فیزیکی پروژه ها شهرستان بهمئی با توجه به وضعیت خاص منطقه وکمبود امکانات و اعتبارات اظهار رضایت نمودند.

به اطلاع می رساند فردا پنج شنبه مدیر کل راه وشهرسازی از پیشرفت فیزیکی پروژه های راه روستایی ممبی ، سید صالح ، رود تلخ و پهنوک بهمئی بازدید می نمایند.

 



کانال تلگرام عصر جهان


روستایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
1393/10/05 20:05
  +0

  -0
پاسخ
یعنی خداوکیلی کسی از آقایون وضعیت جاده ارتباطی رود تلخ به ممبی رادیده است ,خداییش مدیون است کسی که دیده باشد واقدام نکند در زمان دولت آقایون که مردم رودتلخ خیری ندید شاید دولت تدبیر وامید کاری کند ما که منتظریم ,,ای که دستت میرسد کاری بکن ,,

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*