اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31330
تاریخ انتشار: 1395/04/09 17:50
مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه خبر داد:
عبدالله قیصری: کشت برنج در زیر پمپاژها و چاه ها ممنوع بوده و هیچ حمایتی نخواهدشد و کشاورزان فقط میتوانند در حاشیه رودخانه ها برنج کشت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان از دهدشت،عبدالله قیصری صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:شهرستان کهگیلویه توانست مقام اول استان را درزمینه خرید گندم بدست آورد.
وی گفت:تاکنون دوهزار و صدتن گندم بذری نیز خریداری شده وبا  ادامه برداشت گندم پیش بینی ما از افزایش برداشت و خرید گندم بیشتری در شهرستان کهگیلویه است.
این مسئول اضافه کرد قطعا در این موفقیت همکاران و کشاورزان نقش زیادی دارند و ازهمه انهاتشکرمینمایم.
قیصری ازکشت ذرت نیزخبردادوگفت:بذر،کود و دستگاه کشت آماده شده و در اختیار کشاورزان قرارمی گیرد.


مدیر جهادکشاورزی کهگیلویه در زمینه بحث اقتصاد مقاومتی و برنامه این اداره نیزگفت:امسال کشت کنجد باتوجه به شرایط کشت و وضعیت کم آبی موجود به جای برنج در نظرگرفته شده که با تولید این محصول می توانیم در زمینه تولید روغن و جلوگیری از واردات بیشتر ان دربحث اقتصادمقاومتی مشارکت نماییم.
قیصری در زمینه مشکلات هندوانه کاران هم گفت:این اداره از روز اول باتوجه به کم آبی مخالف کاشت هندوانه بوده و تذکرات لازم راهم دادیم ولی کشاورزان توجهی نکردند و اگرکسی هم متضرر شده ما پاسخگونیستیم.
عبدالله قیصری در پایان تاکید کرد:کشت برنج در زیر پمپاژها و چاه ها ممنوع بوده و هیچ حمایتی نخواهدشد و کشاورزان  فقط میتوانند در حاشیه رودخانه ها برنج کشت کنند.


بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*