اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31332
تاریخ انتشار: 1395/04/09 21:42
استاندار خوزستان:
شریعتی: داشتن آب شرب حق شماست و من از وجود مشکل تامین آب شرب شرمسارم ، البته با اجرای طرح غدیر مشکل تامین آب شرب شادگان حل خواهد شد

به گزارش عصرجهان،استاندار خوزستان در ادامه سفر يك روزه به شهرستان شادگان ضمن بازيد از اسكله شيلات كه شامل دو بخش ماهيگيري و قايق راني است عنوان كرد: اعتبارات احداث اين اسكله ملي بوده اما متاسفانه حدود دو سال است كه پرداخت نشده است.
وي افزود: به دنبال اين هستيم تا با بررسي مشکل تامین اعتبار پروژه اسکله شیلات شادگان در مركز،اعتبارات احداث اين اسكله شيلاتي را جذب كنيم.
سپس دکتر غلامرضا شریعتی در جمع مردم و مسولین شهرستان شادگان اظهارکرد:يكي از معضلات اصلي خوزستان در اين زمان علي رغم استقرار صنايع بزرگ نفتي، اشتغال است در اين راستا بايد به صنايع پايين دستي اين بخش توجه فراوان داشت.


وي افزود: برای رونق صنایع تبدیلی و بسته بندی خرما در این شهرستان از سازمان صنعت معدن و تجارت استان در بحث صنایع تبدیلی و خوشه صنعتی خرما می خواهم طرحی را جهت احداث صنایع تبدیلی آماده کنند.
استاندارخوزستان با اشاره به مشکلات آب و فاضلاب و کشاورزی شادگان گفت:متاسفانه شهرستان شادگان در بخش آب و فاضلاب و كشاورزي با مشكلات بسياري دست و پنجه نرم مي كند. در بحث ساماندهی و ایجاد شبکه فاضلاب از مدیرعامل آبفا کشور خواستم که اعتبارات قابل توجهی را به بحث ساماندهی فاضلاب اختصاص دهد.
 وی ادامه داد: برای حل مشکل آب شرب نیز وقت ویژه ای  می گذارم ؛ داشتن آب شرب حق شماست و من از وجود مشکل تامین آب شرب شرمسارم ، البته با اجرای طرح غدیر مشکل تامین آب شرب شادگان حل خواهد شد.هچنین در بخش کشاورزی اقدامات لازم را انجام خواهیم داد زیرا در صورتي كه بخش كشاورزي اين شهرستان مختل شود، حيات آن به خطر مي افتد.


شریعتی خاطرنشان کرد: بهره مندي از آب شرب با كيفيت حق مردم شهرستان شادگان است. برنامه ريزي هاي لازم در راستاي حل مشكلات موجود در اين زمينه انجام خواهد گرفت.
وی تصريح كرد: در سال جاري ٥٠٠ ميليون دلار اعتبار به منظور حل مشكلات آب و فاضلاب روستايي كشور تخصيص يافته، و در همين  راستا به دنبال جذب اعتبارات ويژه اي براي خوزستان هستيم.
استاندار خوزستان با اشاره به اهميت راه اندازي شركت فولاد شادگان گفت: راه اندازي اين شركت به دليل موظف شدن به پرداخت عوارض به شهرداري اين شهرستان تاثيرات بسياري بر روي حل معضلات فعلي آن ايفا خواهد كرد.

 

برچسب ها:
شادگان ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*