اخبار عمومی
اعلام وصول 2
3134
تاریخ انتشار: 1393/10/04 14:16
در یک نزاع دسته‌جمعی بالاتر از سه راه بیمارستان شهید بهشتی در جلوی محل پاساژ بهرامی معروف به بازار سیاه مویایل یاسوج که بیش از ۲۰ دقیقه به طول انجامید تعدادی زخمی شدند

عصرجهان - به گزارش کبنا نیوز، در یک نزاع دسته‌جمعی  بالاتر از سه راه بیمارستان شهید بهشتی در جلوی محل پاساژ بهرامی معروف به بازار سیاه مویایل یاسوج که بیش از ۲۰ دقیقه به طول انجامید تعدادی زخمی شدند  و خسارات زیادی به برخی خودروها و مغازه‌‌های اطراف وارد شد.dargire

ظهر امروز این درگیری در حالی رخ داد که افراد نزاع کننده با عربده کشیدن در وسط خیابان تا دقایقی موجب ترافیک شدید و کندی رفت و امد عابرین پیاده و خودروها شدند.

شدت درگیری و پرتاب سنگ و زد و خورد با چماق و سلاح سرد به حدی بود که علاوه بر رعب و وحشت درخیابان موجب متواری شدن مردم برای در امان بودن از پرتاب سنگ و سایر اشیاء شد. به گفته حاضران با وجود تماس با پلیس ۱۱۰ تعلل نیروهای انتظامی موجب شدت درگیری افراد و متواری شدن برخی از نزاع‌کنندگان شد.

شماری از کسبه و اصناف نزدیک به پاساژ از حضور جوانان بیکار و تجمع در محل این پاساژ به شدت گلایه و خواستار رسیدگی و برخورد قاطعانه نیروی انتظامی با این مخلان نظم و امنیت شهر شدند.

مغازه‌داران اظهار کردند: همواره در جلوی این پاساژ تعدادی جوان برای خرید و فروش موبایل اقدام می‌کنند که علاوه بر سد معبر مشکلاتی را برای مردم و مغازه‌داران زحمت‌کش و تردد خودروها بوجود آورده‌اند.

با توجه به اینکه در این مکان در سال‌های اخیر همواره درگیری و نزاع دسته‌جمعی وجود داشت ولی مسئولان متولی تاکنون چاره‌ای برای این معضل اتخاذ نکرده‌اند.

لازم به توضیح است فاصله مرکز پلیس مستقر در هفت‌تیر یاسوج تا محل وقوع درگیری چیزی حدود ۱۰۰ متر فاصله است.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*