اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31350
تاریخ انتشار: 1395/04/10 01:24
گفته می شود مدیرعامل این بانک هم دریافتی ماهانه اش حدود 50 میلیون بوده ضمن آنکه تسهیلات 500 میلیونی بدون بهره نیز در فیش حقوقی وی خودنمایی می کند.

گزارش های رسیده به تسنیم نشان میدهد که با وجود افشای فیش های حقوقی کلان مدیران بخش های مختلف، هنوز برخورد جدی با متخلفان صورت نگرفته جز موارد محدودی که منجر به بازگشت وجوه به خزانه شده است و الا هنوز مدیران متخلف پشت میزهای مدیریتشان نشسته اند.
موضوع جابه جایی ها حداقل در نظام بانکی به همین جا ختم نمی شود و بناست در روزهای آینده مدیرعامل بانک صادرات که گفته می شود ماهانه 65 میلیون تومان بابت مدیریت این بانک دریافت می کند نیز برکنار شود.
همچنین مرد سرخه ای بانک ملت نیز که ماجرای ارتباطش با حسین فردون طی چند روز گذشته نقل محافل بود هم بزودی از این بانک خداحافظی خواهد کرد و صفدر حسینی مدیرعامل صندوق توسعه ملی هم در این لیست قرار دارد.
در بانک کشاورزی هم اوضاع چندان باب میل دولت نیست؛ این بانک هم در ماجرای حقوق های نجومی در لیست بدها قرار گرفته است؛ گفته می شود مدیرعامل این بانک هم دریافتی ماهانه اش حدود 50 میلیون بوده ضمن آنکه تسهیلات 500 میلیونی بدون بهره نیز در فیش حقوقی وی خودنمایی می کند.
به گزارش تسنیم، به دنبال ارسال فهرست مجموعه حقوق های دریافتی متوسط یکسال اخیر مدیران ارشد دستگاه های اجرایی از سوی اعضای هیات دولت به دفتر معاون اول رییس جمهور، جهانگیری دستور تشکیل کمیته ای سه نفره برای رسیدگی و تطبیق این دریافتی ها بر اساس قوانین و مقررات را صادر کرد.
معاون اول رئیس جمهور همچنین از کمیته مذکور خواسته است در اسرع وقت با بررسی دقیق فهرست های دریافت شده از دستگاه ها، موارد تخلف در پرداخت های صورت گرفته را برای اقدامات بعدی به وی گزارش کنند.



کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*