اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31352
تاریخ انتشار: 1395/04/10 01:32
.

اولین لایحه فرهنگی دولت به مجلس می رود
حسین نوش‌آبادی با اشاره به اینکه تهیه پیش نویس لایحه «نظام جامع رسانه‌های همگانی» از ابتدای دولت یازدهم در دستورکار بوده است، گفت: پیش نویس «نظام جامع رسانه‌های همگانی» تهیه شده و در کمیسیون‌های تخصصی دولت در حال بررسی است که پس از نهایی شدن بررسی‌ها، به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد. معاون پارلمانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه تدوین این نظام جامع، یکی از اقدامات مهم در حوزه رسانه و مطبوعات محسوب می شود، اظهار کرد: در این لایحه مباحثی مانند تقویت جایگاه رسانه‌ها در ارکان نظام، توجه به محتوای منتشر شده و دفاع از حقوق خبرنگاران، مدل‌های برخورد با تخلفات رسانه‌ها، رسیدگی به جرایم، الزام بیشتر مطبوعات جهت توجه به حقوق مطبوعات و غیره مورد تاکید قرار گرفته است؛ ضمن آنکه در تهیه پیش نویس لایحه سعی شده تا از حقوق مطبوعات حمایت بیشتری شود زیرا تحقق این امر می‌تواند گامی مهم در اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات باشد. نوش آبادی با اشاره به اینکه دولت در تلاش است تا پیش نویس لایحه «نظام جامع رسانه‌های همگانی» را به عنوان یکی از اولین لوایح حوزه و فرهنگ به مجلس دهم تقدیم کند، خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده، لایحه مذکور تا مهرماه سال جاری به مجلس شورای اسلامی ارائه می شود. خانه ملت این خبر را منتشر کرد.

تغییر استانداران پایان یافت اما فرمانداران ادامه دارد
حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور گفت: تغییر استاندار خراسان شمالی و جنوبی، یک امر معمول و متعارف بوده و عجیب و غریب نیست. گاهی تغییر لازم است تا نیروی تازه نفس‌تری به عرصه وارد شود. این تغییرات با رویکرد مدیریتی بوده و دلایل صرفاً‌ سیاسی ندارد. با این تغییرات، ‌روند تغییرات استانداران به پایان رسید. ارزیابی همه فرمانداران سراسر کشور هم به پایان رسیده است، این ارزیابی‌ها بر اساس نگاه مدیریتی است و تغییرات فرمانداران هم چند وقتی است که آغاز شده و جابجایی‌ها در حال انجام است. ایسنا این خبر را منتشر کرد.
اصولگرایان کاندیدایی برای رقابت با روحانی ندارند
محسن میردامادی دبیر کل جبهه مشارکت ایران اسلامی در گفتگویی اظهار داشت: تا زمانی که دولتی مثل دولت روحانی در ایران سر کار است روابط با انگلیس بیشتر توسعه پیدا خواهد کرد و چه محافظه کار و چه حزب کارگر سر کار باشند به دنبال افزایش ارتباط با ایران هستند اما در ایران یک زمان دولت آقای احمدی‌نژاد است که اصلا به روابط بین‌المللی آشنایی ندارد اما یک زمان دولت آقای روحانی سر کار است که در فرم معارف روابط بین‌المللی رفتار می‌کند و گسترش روابط با کشورهای دیگر در این دولت ادامه خواهد داشت. باید به این مسئله توجه کنیم که انتخاب احمدی‌نژاد در سال ۸۴ یک انتخاب غیر منتظره بود و کسی این پیروزی را پیش‌بینی نمی‌کرد. در پایان دو دوره که رئیس جمهور قبلی نامزد نیست ممکن است اتفاق پیش‌بینی نشده بیفتد اما بین دوره اول و دوم یک رئیس جمهور کمتر پدیده غیر منتظره اتفاق می‌افتد. حالا اگر طرف مقابل یک نامزد قوی داشت که مقبولیت بالا بین مردم داشت، این اتفاق ممکن بود رخ بدهد اما بعید به نظر می‌رسد این اتفاق رخ بدهد و اصولگرایان رقیب قدرتمندی همتراز با روحانی برای رقابت با او داشته باشند. اصولگرایان معتدل یا همراهان آقای لاریجانی در سیاست خارجی کاملا با آقای روحانی همراه خواهند بود و مجموعه دو گروه اصلاح‌طلبان و اصولگرایان معتدل اکثریت قوی را تشکیل خواهند داد که در سیاست خارجی و البته در سیاست داخلی تا حدی که مجلس امکان ورود و تاثیرگذاری دارد به سمت باز‌تر کردن فضای داخلی حرکت خواهد کرد که البته اختیار مجلس در این زمینه اختیار محدودی است. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

خط و نشان ارتش کره شمالی به آمریکا و کره جنوبی
ارتش کره شمالی در بیانیه ای تاکید کرده که برنامه ها و تمرینات نظامی آمریکا و کره جنوبی در دریای غربی مایه نگرانی است و این تحرکات برای پیونگ یانگ تهدید به حساب می آید. بیانیه ارتش کره شمالی افزوده است: نیروهای نظامی این کشور نمی توانند خشم خود را به خاطر اقدامات نظامی آمریکا و کره جنوبی در دریای غربی سرکوب کنند. خبرگزاری یونهاپ از کره جنوبی گزارش کرده است که این تهدید کره شمالی فقط یک هفته پس از پرتاب موشک های بالستیک موسودان صورت می گیرد. اگرچه کره شمالی به جزییات بیشتری اشاره نکرده است اما شواهد موجود نشان می دهد که مقصود این کشور تمرینات و برنامه های مشترک نظامی آمریکا و کره جنوبی در دریای غربی است که از دو هفته پیش برای رویارویی با کشتی های ماهیگیری چینی آغاز شده است. در همین حال رسانه های کره شمالی امروز اقدام به انتشار تصاویری از موشک های بالستیک این کشور با نام «هواسونگ 10» کرده و آورده اند که متجاوزان هیچوقت هشدارها را جدی نمی گیرند اما بدانند که این کشور می تواند منطقه اقیانوس آرام را هدف قرار دهد. کره شمالی گفته است که موشک های مذکور پایگاه های آمریکا در اقیانوس آرام از جمله بندر گوام را در تیررس خود دارد. ایرنا این خبر را منتشر کرد.

روحانی دم این افراطیون لجباز را چید

آیت الله محسن غرویان راجع به فشارهای اخیر به دولت گفت: ارزیابی همه ملت ما از فشارهایی که اخیرا به دولت آقای روحانی وارد می شود روشن است، همه بر این باور هستند که این فشارها بخاطر این است که انتخابات سال 96 نزدیک است و افراطیون قصد دارند رییس جمهور را در نظر مردم ساقط کنند تا بتوانند در انتخابات مجددا جناح و تفکر خود را سر کار بیاورند. این مسئله روشنی است که همه میفهمند و ملت نسبت به آن هوشیار هستند. غرویان با اشاره به برخی اظهار نظرها در مورد دعوت اصولگرایان از احمدی نژاد گفت: اصولگرایان عاقل یا همان سنتی به دنبال این تفکر نخواهند رفت. اصولگرایانی که عاقل باشند نباید فریب این حقه ها را بخورند و دوباره از سوراخی که چندین بار گزیده شدند، گزیده شوند. وی در پاسخ به این پرسش این احتمال وجود دارد که اصولگرایان از روحانی حمایت کنند گفت: اصولگرایان سنتی از ایشان حمایت می کنند ولی نواصولگرایان سایه روحانی را با تیر می زنند، چه برسد به اینکه بخواهند حمایت کنند. روحانی دم خیلی از این افراد را چید و همین افراد از این موضوع حسابی شاکی هستند و میخواهند به هر شکلی که شده انتقام بگیرند. انتخاب این خبر را منتشر کرد.

3000 فیش حقوقی که در دست مخالفان است
یک عضو شورای مشورتی بنیاد باران می‌گوید اطلاع پیدا کرده است که 3000 فیش حقوقی در دست رقبای دولت قرار گرفته است که قرار است تا انتخابات 96 از آنها بهره‌برداری انتخاباتی کنند. ناصری که در دولت اصلاحات مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران بود در گفت و گو با روزنامه «وقایع اتفاقیه» درباره ماجرای فیش‌های حقوقی گفت: (رقبای دولت) این برنامه را برای زمین‌گیرکردن دولت دنبال می‌کنند. البته ممکن است آمار مقداری کم و زیاد شود. از طریق دستگاه‌های حراستی همه این فیش‌ها را گرفته‌اند و آنها را به مرور منتشر می‌کنند تا زمان انتخابات بهره‌برداری لازم را داشته باشند و دولت باید زودتر دست‌به‌کار شود و دستورالعمل‌های نظام حقوقی جدیدی را که بین کف و سقف تعیین کرده اعلام کند و رسما آن را به جامعه نمایش دهد. امروز فقط در خبرها اعلام می‌شود که فلان مبلغ به بیت‌المال بازگردانده شده است. همان‌طور که فیش‌های حقوقی منتشر شد، باید سند بازگشت این پولِ به بیت‌المال هم منتشر شود تا اعتماد مردم دوباره بازسازی شود.

روایت رفیقدوست از قدرت دفاعی ایران

محسن رفیقدوست در گفت و گویی عنوان کرد؛وقتی در صنایع دفاعی در زمان جنگ، مطمئن شدیم که دنیا هرگز از نظر نظامی ما را تقویت نمی‌کند، برنامه‌ای برای دفاع از کشور طراحی شد که از کوچک‌ترین نیاز که یک فشنگ باشد تا بزرگ‌ترین موشک‌ها و هواپیماها، حتی صنایع نظامی حساس مثل رادارها، اپتیک و مخابرات برنامه‌ریزی شد شما به این جهش علمی کشور نگاه کنید، رتبه ما از 140 دنیا به 14 رسید، یعنی ما هزار درصد رشد کردیم، این‌کار در بنیه دفاعی کشور اتفاق افتاد و در حال حاضر جمهوری اسلامی در دفاع از خود، کشوری موفق است و من چون اطلاع کافی دارم، باید بگویم که ایران در این زمینه هم‌پایه با قدرت‌های بزرگ است و از خیلی کشورهای 1+5 از نظر توان دفاعی جلوتر هستیم و به آمریکا و شوروی پهلو می‌زنیم؛ چراکه به جوانان خود اتکا کردیم. این گفت و گو را فارس منتشر کرده است.

نظر خانم بازیگر درباره فیش های نجومی

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگویی گفت: متاسفانه در این دوره فاصله طبقاتی بسیارخود نمایی می‌کند و این موضوع زنگ خطر بسیار بزرگی است. امروز بین فقیر و غنی فاصله نجومی اتفاق افتاده است، فردی برای پول خورد تو جیبیش هزینه های میلیونی می‌کند و افرادی دیگر در یک وعده غذای روزمره خود مانده اند.مرجانه گلچین با اشاره به فیش‌های حقوقی نجومی برخی مسئولان گفت: چرا باید فردی ماهیانه صدها میلیون تومانی درآمد داشته باشد اما کارمند نجیب آموزش و پرورش که باید فرزندان ما را تربیت کند، حقوق یک میلیون و دویست هزار تومان داشته باشد؟! شبکه اطلاع رسانی راه دانا این خبر را منتشر کرده است.

شکایت پرسپولیس به فیفا

جدایی رامین رضائیان از تیم پرسپولیس و فسخ قرارداد یک طرفه این بازیکن باعث شده تا مدیران باشگاه پرسپولیس در تلاش باشند تا احقاق حق کرده و اعتراض خود را نسبت به این اقدام رضاییان نشان دهند.در همین رابطه مسئولان باشگاه پرسپولیس نامه‌ای به فدراسیون فوتبال نوشتند اما قرار است پرسپولیسی‌ها شکایت خود را نسبت به این اقدام رامین رضاییان به فیفا انجام دهند تا رضاییان علاوه بر صادر نشدن آی‌تی‌سی‌ اش با محرومیت هم مواجه شود.پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با فارس این خبر را تأیید کرد.

تعداد بیکاران کشور از منظر زیباکلام

صادق زیباکلام استاد دانشگاه و فعال سیاسی اصلاح‌طلب امروز چهارشنبه ۹۵/۴/۹ یادداشتی را در روزنامه اعتماد به رشته تحریر درآورده است که در بخشی از آن نوشته:«»از واقعیت نمی‌توان صرف نظر کرد و آن را نادیده گرفت. وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم خیلی دچار تغییر و تحول نشده. این درست است که دولت با تلاش زیاد توانسته تورم را مهار کند و این هم درست است که حداقل اگر دولت نتوانسته جلوی فساد را بگیرد، دست‌کم خود بر فسادهای جدیدی نیفزوده، اما اینها کافی نیست. ما به یک روایت بالای ٧ میلیون و به روایتی دیگر بالای ٤ میلیون بیکار در کشور داریم.در خانه کمتر خانواده‌ای را می‌توان این روزها در شهرهای بزرگ باز کرد و حداقل با یک یا دو فارغ‌التحصیل بیکار مواجه نشد.

بازیگران را از روی ظاهرشان قضاوت نکنید

بهاره رهنما که این روزها در حال ایفای نقش در یک سریال مناسبتی است، می‌گوید افراد و هنرمندان نباید بر اساس ظاهرشان مورد قضاوت قرار بگیرند.این بازیگر که این روزها سریال مناسبتی‌ «کشیک قلب» او از آنتن تلویزیون پخش می‌شود، در گفت‌وگویی با خبرنگار ایسنا درباره ایفای نقش در سریال‌های مذهبی و انتقاد برخی مبنی بر اینکه هنرمندان به علت تفاوت ظاهرشان در مجامع عمومی آنطور که باید در نقش‌های مذهبی باورپذیر نیستند، گفت: نباید عقاید افراد بر اساس ظاهرشان مورد قضاوت قرار بگیرد، بسیاری از هنرمندان معتقد هستند، حتی اگر نتوان این موضوع را از ظاهرشان حدس زد.ایسنا این خبر را منتشر کرده است.

انتقاد صریح سایت احمد توکلی از قاضی سراج

سایت «الف» وابسته به احمد توکلی نماینده پیشین مجلس، آورده است: روز گذشته قاضی ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به نقش دستیار ویژه رئیس‌جمهور در انتصاب علی صدقی به مدیر عاملی بانک رفاه اعلام کرد که «آقای صدقی زمانی که مدیر عامل این بانک رئیس بانک ملی بود، پرونده سنگینی داشت که پرونده وی هنوز هم در دادسرا مطرح است. همان زمان آقای حسین فریدون اصرار کرد که ایشان بیاید و رئیس بانک رفاه شود حتی بنده مخالفت کردم و گفتم که وی پرونده سنگینی دارد، ولی متاسفانه با اصرار و لابی ایشان، وی رئیس بانک رفاه شد.جا دارد رئیس سازمان بازرسی کل کشور اسناد اعلام مخالفت خود (با انتصاب مدیرعامل برکنارشدۀ بانک رفاه) را انتشار عمومی دهند؛ چراکه اظهارنظر درباره موضوعی به این مهمی و حساسی جایی برای اعلام شخصی و شفاهی وجود ندارد.»

نظر جدید غرضی درباره احمدی نژاد

محمد غرضی در گفت‌وگویی درباره احتمال ورود مجدد محمود احمدی‌نژاد به عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این که هر کسی انگیزه سیاسی داشته باشد، خوب است، یعنی باید یک آدم فعال و توانمند باشد که بتواند مردم را جمع کند و حرفش را به کرسی بنشاند که می‌توان گفت این از مشخصات یک جامعه خوب است.کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 افزود: احمدی‌نژاد چون در دوره‌ای قدرت را چشیده، می‌داند چه کار کند. این که احمدی‌نژاد بتواند افرادی را دور و بر خودش جمع کند، مهم نیست. مهم بحث رای‌آوری است.غرضی تصریح کرد: مردم تازه از دست احمدی‌نژاد خلاص شده‌اند. همان طور که ملاحظه فرمودید، در سال 92 روحانی فقط به یک علت رای آورد و آن هم این بود که مردم دیگر نمی‌خواستند به روش دوره احمدی‌نژاد زندگی کنند. بنابراین به تندروها رای ندادند. به نظر من چه چپ تند، چه راست تند هر کدام به صحنه 96 بیایند، به نفع آقای روحانی می‌شود به دلیل این که مردم به تندها رای نمی‌دهند.او افزود: اصولگرایان در 10 سال گذشته همیشه دچار شکست شده و هرگز به توافق عمومی نرسیده‌اند. همیشه تعداد کاندیداهایشان زیاد شده است. لذا فکر می‌کنم در انتخابات آینده همین اتفاق نیز بیفتد، یعنی هم تندروها، هم میانه‌رو، چه چپ و چه راست کاندیداهای جدا معرفی می‌کنند.این خبر را انتخاب منتشر کرده است.

رسانه‌ها چگونه از معاون احمدی نژاد فریب خوردند

در روزهایی که انتشار فیش های حقوقی بعضی مدیران ارشد دولتی خبرساز شده و رسانه‌ها با آب و تاب اخبار مربوط به حقوق و دریافتی نجومی برخی مدیران را پوشش می‌دهند، حمید بقایی، معاون رئیس‌جمهور سابق سعی کرده با تدلیس دیپلماتیک، حکم کارگزینی خود را به جای فیش حقوقی به افکار عمومی قالب کند.تصویر حکم کارگزینی بقایی در حالی در رسانه ها منتشر و ادعا شده که نامبرده بر اساس این حکم یک میلیون و ششصد هزار تومان حقوق می‌گرفته که همه می‌دانند رقمی که در حکم کارگزینی مستخدمان دولت درج می‌شود با خالص پرداختی به آنها فاصله بسیار زیادی دارد. یک نگاه به فیش‌های حقوقی که تا بحال رسانه‌ای شده‌ و تطبیق ردیف‌ها با حکم کارگزینی آنها، پرده از تدلیس دیپلماتیک این مقام سابق دولتی بر می‌دارد. به عنوان مثال در فیش‌های مربوط به بیمه مرکزی – که اولین سری فیش های افشا شده دولتی بود- رقمهای چندین میلیونی به عنوان اضافه کار در فیش‌ها درج شده که درصد قابل توجهی از خالص پرداختی به افراد مورد نظر را تشکیل می‌دهد. اضافه کار از جمله مواردی است که در بالارفتن دریافتی نقش اساسی دارد اما بدیهی است که جایی در حکم کارگزینی مستخدمان دولت ندارد. مواردی همچون حق جذب هم که در فیش‌ها هست هم تابع همین قاعده است و در حکم کارگزینی نمی‌آید.این مطلب در سایت پایش منتشر شده است.

نجات بازیگران ایرانـی از انفجار فرودگاه استانبول

فرودگاه استانبول سه شنبه شب شاهد انفجاری مهیب بود که 50 کشته درپی داشت . سه شنبه شب می توانست یک شب تلخ برای سینما، تلویزیون و تئاتر ایران باشد، اما به خیر گذشت.امیرحسین رستمی، ریما رامین فر و مهران احمدی ساعاتی قبل از حملات تروریستی به فرودگاه استانبول، این شهر را ترک کردند.امیر حسین رستمی بامداد چهارشنبه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:وقتی یه فرشته از تگزاس آمریکا، دعاش برای ما مستجاب میشه و مثل یک معجزه، پاسپورت رفیقم تو استانبول بزرگ پیدا میشه و میرسونن به ما تو فرودگاه استانبول که بتونیم از آتاتورک بپریم. چند ساعت پیش و اون الان تو فرودگاه اتاتورکه هنوز. خدایا مراقبش باش.در پی وقوع سه انفجار انتحاری در فرودگاه بین المللی آتاتورک 50 نفر کشته و 106 نفر زخمی شدند. این انفجارها در ورودیه ترمینال پروازهای بین المللی فرودگاه استانبول رخ داد.

انتصاب جدید در دفتر احمدی‌نژاد

محمود احمدی‌نژاد رئیس دولتهای نهم و دهم با صدور حکمی، "مجتبی ثمره هاشمی" را به عنوان معاون ارتباطات مردمی دفتر خود منصوب کرد.

پرونده کرسنت قربانی گرفت

المانیتور برکناری رکن الدین جوادی از ریاست شرکت ملی نفت ایران را با پرونده کرسنت مرتبط دانست و نوشت وی از سوی قوه قضائیه به دست داشتن در این رسوایی متهم شده و پس از مهدی هاشمی دومین فردی هست که در این ارتباط موقعیتش را از دست می دهد.این مطلب در تسنیم منتشر شده است.

اعلام برائت قاطع دانشگاه علم و صنعت از برگزاری اردوی مختلط
دانشگاه علم و صنعت با صدور بیانیه ای اعلام کرد، هیچ مجوزی برای اردوهای مختلط صادر نکرده و دانشگاه همواره خود را مقید به حفظ ارزش ها دانسته است. در بیانیه دانشگاه علم و صنعت که روز چهارشنبه در ارتباط با موضوعات طرح شده در زمینه برگزاری اردوهای مختلط در دانشگاه علم و صنعت صادر شده، آمده است: دانشگاه علم و صنعت ایران اعلام می دارد هیچ مجوزی برای اردوهای مختلط صادر نکرده است و بنابراین مطالبی همچون «به اذعان مسئولین فرهنگی دانشگاه هفته ای دو بار اردوی مختلط برگزار شده» اساسا صحت ندارد. «لازم به ذکر است تمام اردوهای فرهنگی، تفریحی و مشاورهای مطابق با دستورالعمل اجرائی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با حضور ناظرین مربوطه برگزار می شود.» ایرنا این خبر را منتشر کرده است.
ادعای جدید درباره فساد در سینما
شهرزاد کمال زاده بازیگر سینما و تلویزیون: من فکر می کنم اصلی ترین مشکلی که بازیگران ما این روزها با آن مواجه هستند این است که اصلا دیگر کاری وجود ندارد که بخواهند انجام بدهند. خطاب به آن بازیگری که معضل پیشنهاد بی شرمانه در سینما را رد می کند و می گوید که وجود ندارد، می گویم که به جرأت دروغ می گوید. این بازیگر سینما در خصوص کم کاری برخی از بازیگران زن در تلویزیون افزود: من فکر می کنم اصلی ترین مشکلی که بازیگران ما این روزها با آن مواجه هستند این است که اصلا دیگر کاری وجود ندارد که بخواهند انجام بدهند، تولیدات در رسانه ملی به شدت پایین آمده است و از زمانی که ساخت تله فیلم ها متوقف شد بازیگران به شدت با مشکل کم کاری یا بهتر است بگویم بیکاری مواجه شدند.  کمال زاده درخصوص حواشی که این روزها حول محور بازیگران زن در سینمای ایران می چرخد گفت: متاسفانه حواشی همچنان در سینمای ما حاکم است و در روندکار ما تاثیر گذار است اما صد در صد این کار حواشی نیست ولی این را هم باید بگویم یک سری حواشی این روزها در سینمای ایران وجود دارد که به هیچ عنوان نمی توان آنها را نادیده گرفت.  وی ادامه داد: متاسفانه حیف که نمی توانم اسم کسی را بیاورم اما کسانی این روزها در سینمای ایران هستند که فضای به شدت ناسالمی را در این حرفه به وجود آورده اند، اما این را هم باید بگویم که به نسبت این نقاط منفی گروه ها و انسانهای خوب و سالم نیز در سینما وجود دارند. میزان این گفت‌وگو را منتشر کرده است.
درخواست جالب حزب ندای ایرانیان از رئیس‌جمهور
حزب ندای ایرانیان با انتشار نامه ای از رئیس جمهوری خواست تا در برخود با مفاسد اقتصادی تعلل نکرده و قاطعانه، جسورانه و با فوریت به دغدغه های مردم توجه کند تا از ثمره آن نظام و کشور و مردم بهره مند شوند. در بخشی از این نامه امده است:  بر اساس مواد 2، 5 و 8 قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، از دولت تدبیر و امید می خواهیم برای افزایش شفافیت و روشن شدن ذهن مردم، ظرف ده روز از انتشار این درخواست، تمام حقوق، مزایا و پاداش های دریافت شده سالانه توسط مسئولان ارشد دولت در ده سال گذشته را به صورت مشخص اعلام کند. سایت ندای ایرانیای این خبر را منتشر کرده است.


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*