اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31373
تاریخ انتشار: 1395/04/10 13:58
علی گردو شرور خطرناک آبادانی که دوشب اقدام به عربده کشی در سد آبادان کرده بود، بادیدن پلیس خود را داخل رودخانه کارون پرتاب کرد.

عصرجهان:ساعت 9 شب گذشته، درپی تماس های پی در پی ساکنان منطقه جرم خیزمنطقه سده آبادان با پلیس 110 مبنی براینکه شروری به نام علی معروف به علی گردو، دوشب متوالی است که شمشیر زنی و قمه کشی اقدام به زورگیری و عربده کشی می کند مامورین کلانتری15شهری آبادان بلافاصله به محل اعضام شدندوعلی گردو را شمشیر بدست دیدند.
حضورپلیس تاثیری در رفتار علی گردو نکرد تا اینکه نیروی کمکی از راه رسید و جوان شرور باز به قدرت نمایی اش ادامه داد.
تحقیقات اطلاعاتی پلیس در زمینه این شرور نشان داد وی سابقه دارمعروف و بدنامی درشهرستان آبادان بوده وسال گذشته باساتور به چندپلیس حمله کرده و آنان را زخمی کرده بود تا اینکه با شلیک گلوله زمین گیر شده و مدتی در زندان بود اما پس از ازادی دست از اقدامات مجرمانه اش نکشیده و باز به قدرت نمایی های خیابانی و زورگیری های وحشتناک دست می زند.


ماموران با توجه به اینکه درمنطقه جرم خیزسده به دلیل ازدحام جمعیت امکان تیر اندازی وجود نداشت به ناچارازاستوارمحمدرضا ماکنعلی پلیس جوان اندیمشکی که 5بارتوانسته بود این شرور را دستگیرکند استفاده کردند و استوار ماکنعلی مامور یگان امدادی که آن شب زمان استراحتش بود به محض اینکه شنید علی گردو از زندان آزاد شده و باز هم به کارهای گذشته اش ادامه می دهد برای رویاروی با این شرور خطرناک دست خالی و با لباس شخصی در محل حاضر شد.
علی گردو که حتی از اسم استوار ماکنعلی وحشت داشت با اینکه ماموران زیادی وی را محاصره کرده بودند خود را درون رودخانه کارون پرتاب کرد و با استفاده از تاریکی شب از محل متواری شد .
علی گردو زمانیکه اعلام شده بود قراراست استوار ماکنعلی برای دستگیری اش وارد عمل شود گفته بود در شهرشایعه شده که این پلیس از آبادان منتقل شده و به همین دلیل من باقدرت زورگیری و عربده کشی می کنم.
گفته می شود این شرور آبادانی از ترس نام این پلیس جوان از استان خوزستان خارج شده و به خانواده اش گفته تا زمانی که این پلیس در آبادان خدمت کند به این شهرستان بازنخواهد گشت.
رکنا/علی رنجکش



کانال تلگرام عصر جهان


کاظم
|
Iran
|
1400/12/17 22:15
  +0

  -0
پاسخ
من شب ان اتفاق انجا بودم و با چشمان خودم دیدم که علی گردو بدون هیچ زحمتی سر ماکنعلی رو در جوی فاضلاب فرو برد و با پادرمیانی چند بزرگ سده وی را رها کرد فیلمش هم هست همش مزخرف نوشتی لاشی

ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*