اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31388
تاریخ انتشار: 1395/04/11 14:53
یاداشتی خطاب به فرماندار کهگیلویه/
آیا 25 نفر کشته در طول چند سال در جاده ای که فقط 9 کیلومتر مسافت دارد دلیلی بر خطرناکی این جاده نیست؟

سید مقداد مرتضوی پور/پایگاه اطلاع رسانی عصرجهان
جناب آقای پوزش
فرماندار محترم شهرستان کهگیلویه
با اهدای سلام و دعای خیر
در واکنش شما نسبت به کمپین جاده خون (سوق-لنده–دهدشت) چند سوالی ذهن همه مخاطبین و الخصوص بسیاری از مردم سوق و لنده را درگیرکرده است.
مردمی که شاید عمر سیاسی شما در این شهرستان یاری نکند تا زجر هایی که در دوران قبل از جنگ و بعد از جنگ برای این مرز و بوم متحمل شداند را لمس کنید, مردمی که شما امروز به راحتی به آنها انگ سیاسی می زنید و به راحتی با جملات توهین آمیز مورد خطاب خود قرار می دهید.
در واکنش خود نسبت به این کمپین بیان کردید که از انصاف به دور است که اسم این جاده را جاده خون بنامیم،آری شما حق دارید چنین برداشتی داشته باشید چون نه در این جاده رفت و آمدی دارید و نه عزیزی را در این جاده از دست داداید و نه  در عزای همشهری هایت به سوگ نشته اید.
جناب اقای پوزش بعد از حدود دو سال که بر کرسی فرمانداری شهرستان کهگیلویه  تکیه زدید با چه رویی و با چه پشتوانه ای  جاده دهدشت به چرام را خطرناک تر از جاده سوق به دهدشت خطاب می کنید, با وجود اینکه مسئولین ذی ربط و ذیصلاح بارها این محور را خطرناک ترین مسیر در شهرستان اعلام کرده است؟
آیا 25 نفر کشته در طول چند سال در جاده ای که فقط 9 کیلومتر مسافت دارد دلیلی بر خطرناکی این جاده نیست؟


جناب آقای پوزش آیا از خانواده دیدگاه که مادرشان(عشرت تنتکابی),نوه کوچکشان(مهناز فرهمندیان)و جوان مهربانشان(رحمان دیدگاه) را در کمتر از 2 سال در این جاده از دست داده اند باخبرید؟ آیا از سروش و علی اسماعیلی که مادر و پدرشان در جلوی چشمشان پرپرشده اند با خبرید؟ آیا مرگ برادران بهزادی به گوشتان رسیده است؟ آیا انفجار خودروی سمند که باعث عزادار شدن 4 خانواده شده بود را به همین راحتی از یاد برده اید.
جناب اقای پوزش در این 2 سالی که شما به عنوان فرماندار این شهرستان هستید و از وضعیت بد این جاده هم به خوبی باخبر بودید چرا و به چه دلیلی در حالیکه اعتبارات خوبی برای محورهای دیگر درون شهرستانی منظور نمودید.ولی نسبت به جاده 9 کیلومتری سوق به دهدشت توجهی ننمودید تا جائیکه این مسیر روز به روز خطرانک تر می شود.
جناب اقای پوزش محضر شما عارضم که در طول این 2 سال  که سکان فرمانداری را دست گرفتید مردمان شهر سوق و لنده به نشانه اعتراض نسبت به وضعیت این جاده بارها دست به قلم شدند و دل نوشته های خود را در فضای مجازی منتشر نمودند. و اما واکنشی عملی نسبت به این درخواست عمومی ندیدند.آیا واکنش جدید شما در این برهه زمانی دلیل خاصی دارد؟ آیا کمپین جاده سوق به دنبال سیاسی کردن این موضوع است یا واکنش شما در این برهه زمانی نشانه ای از سیاسی کردن این موضوع دارد؟
جناب آقای پوزش جوانان شهرستان لنده و بخش سوق همانطور که در این 10 سال از هیچ تلاشی دریغ نکرده اند. از این به بعد هم به اعتراضات خود در سطح شهرستان و استان و در سطح ملی ادامه خواهند داد و تا احیای حقوق از دست رفته خود دست و زبان از اعتراض بر نخواهند داشت.
سید مقداد مرتضوی پور
(شایان ذکر است علی پوزش فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه با اشاره به جاده سوق و بحرانی عنوان شدن این پروژه از سوی مردم این بخش گفت: اسم جاده را جاده خون گذاشتن از انصاف به دور است.
پوزش افزود: پروژه سال‌هاست در بلاتکلیفی رها شده بود و ظرف این دو سال تا حدودی پیش رفته است؛ مردم سوق آن سال‌ها چرا سکوت کردند و این دو سال جایی نبوده که داد خود را نرسانده باشند.
وی جاده چرام به دهدشت را به مراتب خطرناک‌تر از جاده سوق دانست و گفت: چرا بعضی مسایل را سیاسی می‌کنید؟ بگذارید کارها با تعامل پیش رود، قطعاً ما پیگیر هستیم و این طور نیست که خواب باشیم)




کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*