اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31398
تاریخ انتشار: 1395/04/12 11:00
سخنان مدیران و مسئولان ورزشی ایذه در راهپیمایی روز قدس؛
پیدایش رژیم اشغالگر قدس با زور گویی،فریب و تجاوز بوده است و این سیاست برای تداوم حیات این رژیم همچنان ادامه دارد.

به گزارش فیروز بیگلری خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی عصر جهان  از ایذه، هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه در مراسم راهپیمایی روز قدس ضمن گرامیداشت این روز گفت:ما معتقدیم سرزمین فلسطین ، کشور فلسطین متعلق به فلسطینی ها می باشد.
حاتمی در این مورد اذغان داشت: موضوعات رژیم صهیونیستی،صهیونیسم و جنایت های اسرائیل در اکثر بیانات رهبر معظم انقلاب مطرح شده است و یکی از دغدغه های اساسی ایشان بوده است که همواره به آن اشاره داشته است.
هوشنگ حاتمی رییس اداره ورزش و جوانان ایذه در خصوص حضور پرشور جامعه ورزش در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: جامعه ورزش ایذه در تمام رشته ها امروز همگام با مردم شریف و شهید پرور ایذه همچون سال های گذشته حضور پرشوری داشت و جنایات اسرائیل را محکوم کردند .
در ادامه مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه روز قدس را گرامی دانست و گفت: پیدایش رژیم اشغالگر قدس با زور گویی،فریب و تجاوز بوده است و این سیاست برای تداوم حیات این رژیم همچنان ادامه دارد.


احمدپور خاطرنشان کرد: به طور کلی هویت و ذات رژیم صهیونیستی با خشونت و زور گره خورده است و هیچگونه مشروعیتی در تاسیس این رژیم وجود نداشته است .
احمدپور با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیر بارها به این نکته اشاره کرده افزود : اساسا دولت غاصب صهیونیستی متکی بر یک ملت نیست و اسرائیل از اول با ظلم و آدمکشی با دروغ و فریب به وجود آمده است.
مهندس علی بابا احمدپور مدیرعامل سینا صنعت ایذه در پایان از حضور پرشور مردم ایذه در راهپیمایی روز قدس در این گرما طاقت فرسا و با زبان روزه تقدیر و تشکر کرد.
همچنین داریوش عباسی رییس هیات ورزش های بومی و رییس صنف بازاریان ایذه با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی به رژیم اشغالگر قدس بود گفت: اسرائیل برای نتیجه بخش بودن مذاکرات صلح همواره به دنبال افراد سست و عنصر و معامله گر در طرف مقابل هستند .وی خاطرنشان کرد : مردم مومن ایران همچون سال های گذشته در راهپیمایی روز قدس حضور چشم گیری داشتند و ثابت کردند کسی جلودار مسلمانان را نخواهند گرفت و پشت هم تا آخر خواهند ماند.

برچسب ها:
تجاوز ؛ زور ؛ فریب ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*