اخبار عمومی
اعلام وصول 2
31407
تاریخ انتشار: 1395/04/12 15:18
یکی از وظایف شهرداری ها توسعه زیرساخت های ورزشی درشهرهاست تا تمامی شهروندان در کلیه ی سنین مختلف در اوقات فراغت خود بتوانند به ورزش بپردازند

عصرجهان:حضور سازمان ورزش شهرداری تهران ،درقالب انجمن گلف شهرداری تهران در کلیه ی مناطق پایتخت نویدبخش آینده ی درخشانی را برای این رشته ورزشی مفرح وبا نشاط ،برای شهروندان تهرانی را می دهد.
ورزشی که ازامکانات کمی درپایتخت علیرغم دوستداران فراوانی که این رشته ی جذاب درسطح تهران بزرگ دارد،می تواند سبب بالندگی وپویایی ورشد وتوسعه وپیشرفت این ورزش سراسر هیجان ومهیج ،شود وآینده ای روشن فرا راه آن باشد.
ازسویی انتخاب رئیس فدراسیون گلف به سمت مسول انجمن گلف شهرداری هم نشان ازشناخت دقیق وشایسته مسولان سازمان ورزش شهرداری تهران دارد،وسبب می شود که فدراسیون گلف وانجمن ازهماهنگی وهارمونی بسیار خوبی در راه پیشرفت وتوسعه ورزش گلف بردارند وهمچنین باعث می شود که فدراسیون وانجمن گلف شهرداری با برنامه ریزی واحدی ،شانه به شانه دراعتلای این ورزش مفرح ونشاط آور ،گامهای اساسی بردارند واین، درایت وآینده نگری مسولان ورزش شهرداری را نشان می دهد.
زیرا یکی از وظایف شهرداری ها توسعه زیرساخت های ورزشی درشهرهاست تا تمامی شهروندان در کلیه ی سنین مختلف در اوقات فراغت خود بتوانند به ورزش بپردازند.
زیرا ورزش مهمترین عامل پیشگیری از بیماری ها شمرده می شود،وشهرداری تهران با این کار پسندیده ،باعث می شود که ورزش گلف درسراسر مناطق تهران بزرگ توسعه یابد وزمینه ی ورود قشر بیشتری از مردم را به این رشته ورزشی را فراهم سازد،ورزشی که درخیلی ازمناطق تهران ناشناخته مانده است .تجمیع مدیریت رئیس فدراسیون گلف وانجمن گلف شهرداری تهران ،پیام آور،افقی روشن، و فردایی روشن تر برای پیشرفت ورشد وفراگیر شدن این رشته ی جذاب ومفرح وبا نشاط ،باشد .

درپایان مجددا از حسن توجه سازمان ورزش شهرداری تهران در راه اندازی انجمن گلف شهرداری و گسترش آن درکلیه مناطق تهران وسپردن مدیریت آن به رئیس فدراسیون را به فال نیک می گیریم وامیدواریم این رشته ی زیبا وجذاب را هر روز بهتر ازدیروز ببینیم . البته کیکاووس سعیدی رییس فدراسیون گلف برای فعال کردن کمیته های مختلف این انجمن اقدامات خوبی را انجام داده است.درهمین حال با خبر شده ایم که دراولین گام قصد دارد از وجود قهرمانان و مربیان نام آور گلف کشور برای کشف استعدادهای نهفته در تهران بزرگ بهره لازم را ببرد.

برچسب ها:
گلف ؛

بیشتر بخوانید :


کانال تلگرام عصر جهان



ثبت نظر

نام*
ایمیل(اختیاری)
نظر*